Ik heb geen flauw idee. Ineens kon ik niet meer inloggen en moet ik een foto sturen van OF mijn ID, OF van twee dingen waar m'n naam op staat. Jaja, foto van m'n MBO studentenkaart en schoolkaart gemaakt. :p toen kon ik er weer op.
Nee ik heb gewoon een normale naam vind ik Maargoed iemand had me aan gegeven om die reden dusja. En toen blokkeerden ze maar direct m'n hele facebook! xd
Esaqar
Geplaatst: 30-03-16 22:04
Vanavond Sterre trouwens weer probleemloos kunnen laden!
Moet goedkomen zondag!
Ik weet niet... maar ik vraag het nu maar gewoon direct. Eigenlijk laat ik Sterre altijd langs een muur en dit gaat altijd goed. Maar omdat er in Havelte geen muur staat... zou iemand zijn/haar trailer ook langs de mijne willen parkeren als 'muur'? Sterre doet niks, maar dan heeft ze wat steun van een kant, dus geen gevaar voor jou of je trailer. zou in ieder geval fijn zijn, want dan kom ik sowieso thuis!
Ik zal ook even reageren, Ik ga straks poging doen om te rijden ben pijnvrij in me heupgebied. Hoop dat het gaat lukken. Het ging elke dag weer een stuk beter
Nog even een keer vragen Maar zou iemand als ik Sterre na tijd weer in ga laden zijn/haar trailer naast de laadklep van de mijne willen zetten? Als muur zegmaar
Fotografie91
Geplaatst: 01-04-16 08:37
Esaqar schreef:
Nog even een keer vragen Maar zou iemand als ik Sterre na tijd weer in ga laden zijn/haar trailer naast de laadklep van de mijne willen zetten? Als muur zegmaar
Sorry met mijn trailer gaat dat niet zo makkelijk menkar erop en die zijn wat breder van voren. Hoop dat er iemand is en er is genoeg hulp natuurlijk
Haha is goed hoor Kim. Maar ik verzeker dat er echt niks kapot gaat. Het is alleen dat ze er anders aan die kant langs loopt. Dus nu staat aan 1 kant een trailer en aan de andere kant begrens ik met een zweepje.
Kaplaarzen staan klaar! Update schema ben ik mee bezig, zal ik zo plaatsen! En als iedereen het ermee eens is waar de paddock komt te staan, is 1 ook wel genoeg denk ik zo? (onze paaltjes zijn deels gesneuveld deze winter.. )
_l_amanda_l_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-16 20:12
Zie hier de update: Ilse staat nog ovb omdat ze morgen pas weet of ze kan ja of nee, maar ik vind het met 8 (of 9 dan) fotografen ook wel druk zat Weersverwachting ziet er heel redelijk uit (warm zelfs) dus voor wie verwacht te gaan spetteren, neem droge sokken mee Heb de tweede "opzettijd" geschrapt, maar alsnog genoeg speling gelaten... Trouwens; is er iemand met een smartphone die de tijd bij wil houden? Ik kan het met mijn prachtige bejaarde foontje ook wel, maar die apps enz. zijn toch altijd stiekem wel handig..