Meiden.. Probleem! Er willen 5 mensen in de ochtend groep.. terwijl er maar 4 kunnen.
Jets & Edkingenzo gaan samen, dus die komen sws in de ochtendgroep.. En Pandakaas heeft een lief aanbod gedaan waar ik later op terug kom voor de fotografen.. En Turbotinker heeft alleen s ochtends de trailer.
Alente zou jij naar de middag willen..? Ik zie niet hoe ik het anders moet oplossen
_Juudith
Geplaatst: 18-12-15 21:50
Zilvershampoo werkt top! Anders kun je nog kamille thee proberen.. Ben benieuwd naar het mooie aanbod van pandakaas Hihi
Jets
Geplaatst: 18-12-15 21:52
Voor de witte voetjes van mijn vorige paard gebruikte ik altijd groene zeep van driehoek. Kost geen drol en werkt super goed
Kimley
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-15 21:53
Oh en pandakaas, om even terug te komen op de Zilvershampoo:
Jep! 1 keer met gewone shampoo gewassen, goed laten intrekken en dan uitspoelen.
Daarna herhalen met zilvershampoo
_Elke
Geplaatst: 18-12-15 21:59
Ik heb eentje met witte staart en ik gebruik al jaren zilver shampoo.
Helaas is mijn schimmel bruin geboren dus heeft ze nog bruine haren in haar staart.
Ik gebruik trouwens ook bio-tex groen inweek. Emmer met schepje bio-tex met warm water. Staart erin dopen (die je natuurlijk eerst hebt uitgespoeld voor de grove viezigheid) en dan 10 minuten laten weken. Eventueel daarna nog ff met zilver shampoo wassen. Werkt bij mij prefect!
EdkingEnzo
Geplaatst: 18-12-15 22:13
Ahhh jammer ik wilde graag met Alenthe
Pandakaas
Geplaatst: 18-12-15 22:14
Dan ga ik toch maar eens de zilvershampoo van de kruidvat proberen als jullie zo positief zijn! Bedankt voor de reacties!
Ik laat het aan Kimley om mijn aanbod te vertellen
Ja plus jets&edking reizen samen dus die moeten samen, turbotinker heeft alleen in de morgen de trailer en pandakaas gaf direct al aan dat ze dan s morgens wilde ivm met het aanbod
Alente kwam daarna pas, maar ik had pandakaas over het hoofd gezien. Excuses daarvoor alente! Maar je komt toch in de middag groep