Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geshahquille schreef:Sorry maar ook ik ga mij af melden. We krijgen kijkers voor ons huis en aangezien deze al vijf jaar ruim te koop staat is dat even belangrijker. Mocht de datum alsnog verplaatst worden hou ik me aanbevolen en anders veel plezier ik zal duimen voor mooi weer voor jullie.
Celine_Famke schreef:Is er een lijstje van de modellen en de fotografen?
Ik heb misschien nog wel een vriendin die mee wilt met haar paard en heel misschien nog een, als dat nodig is. Laat maar weten, dan ga ik even informeren.
Dankje photograph74! Helaas heeft ze nu korte manen omdat ze vorige maand ziek was geweest en van de antibiotica enorme jeuk had gekregen, dus de helft eraf geschuurd was. Ik heb het maar tot een fjordenboog geknipt haha. Ach, geeft ook wel weer wat stoers.
Celine_Famke schreef:1 vriendin van mij wilt mee met haar paard. Een leuke KWPN merrie met mooie gangen (dressuur).
photograph74 schreef:Myca schreef:Heeft iedereen die op de oude lijst stond en nu niet op de nieuwe lijst staat ook echt afgemeld?
Nee maar omdat alles onduidelijk was maken we het even 'opnieuw'
sunnybellami schreef:hmm wie neemt de organisatie dan over op de meeting zelf?
Volgende keer als je een meeting organiseert kan je beter zorgen dat je er wel bij bent.. Als je opeens ziek word snap ik het maar vervoer enz moet je gewoon geregeld hebben.
Mandy ik stuur jou straks even een berichtje, over het meerijden enz.
photograph74 schreef:Ik zal deze mensen idd een berichtje sturen, zelf vind ik het ook jammer dat ik waarschijnlijk niet mee kan maar ben echt afhankelijk. Als ik niet mee kan dan kan ik t/m Zondag nog dingen regelen voor degene die wel gaan maar daarna niet meer.