Vind het mooi en goed passen bij de fotoshoot, maar ben zelf vegetarier en dan is een foto met bont toch een beetje tegenstrijdig haha.. Maar zou ik het zeker meenemen.
Denk dat ook mooi zal passen bij sommige make up kleuren maar ben ook vegetarier en ga mee met bovenstaand bericht. Daarom zeker niet thuis laten hoor!
Ik ben ook vegetariër (veel hier ), maar ik heb er geen problemen mee als je het mee neemt
Helaas heeft de visagiste afgezegd, ze had er geen goed gevoel over, dus ik ga snel opzoek naar een ander
Denken de mensen die nog niet bevestigd hebben, eraan dat dit uiterlijk morgen moet? Anders vraag ik de reserves!
mingming
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-15 08:40
Ik heb het er met Wendy over gehad, maar kunnen de modellen toch al om 10 uur verzamelen? Zodat we iets meer tijd hebben voor de make-up. Wendy is ook op zoek naar een 2e MUA.
Dus: 10 uur modellen verzamelen
_Caitlinnn
Geplaatst: 16-12-15 21:21
Lieve mensen ,
Heb de hele tijd mee gelezen en natuurlijk aangegeven dat het voor mij lastig is ivm het moeten verhuizen met spoed van mn pony. Dat dat zondag was was eigenlijk al helder maar hb geprobeerd het in de ochtend te regelen zodat ik in de middag naar jullie kon. Echter is dit helaas niet gelukt omdat ik afhankelijk ben van een chauffeur ik vind het super jammer en mocht het verzet worden vanwege slecht weer wil ik nog super graag mee . Sorry !
Ik weet niet of de duo shots zo goed zijn? Misschien kan ik er beter 1 groot blok van een uur van maken, dat we ter plekke pas beslissen welke duo's worden gemaakt, dan zitten we iets minder vast aan dit. En dan kunnen we ook foto's met 4 maken.
Andere suggesties aan het schema zijn heel erg welkom. Ik vind hem op de een of andere manier niet helemaal kloppen.
Ohja, bij het 'X gaat weg', hoef je niet echt weg, je mag van mij best met modellen die niks te doen hebben gaan fotograferen, maar ik rooster je niet meer in Dit geldt ook tijdens de tijden dat je niks hebt, als er een model vrij is, mag je van mij ook fotograferen!
Die Duo shots zijn bijna altijd met 3 fotografen in dit rooster en dat lijkt me niet handig. Ik denk dat we dus echt beter voor een blok kunnen gaan van een uur.
Ik wil aan alle fotografen vragen om eerder aan te komen, zodat je zelf vast kunt gaan rondkijken ed. Dit heb ik alleen bij Brenda erbij gezet, maar dit geldt voor iedereen
mingming
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-15 00:25
Misschien is dit beter:
1.
Of:
2.
Nu klopt alleen de tijd van het beginnen niet helemaal meer bij de fotografen, bij de 2e, want 11:50 beginnen kan dan wel, ipv 12:10.
Als iemand zin heeft om er nog een kloppender schema van te maken, be my guest
Toch nog 2 foto's. Heb paar dingen uitgeprobeerd en hoop dat ze jullie (vooral Winnie) bevallen! (je ogen zijn op de een of andere manier net iets anders van kleur heb nou niet echt iets met de kleur van je ogen gedaan haha )