Ik heb net even de vooruitzichten bekeken en het ziet er naar uit dat het in het weekend van 28/29 het weer het beste wordt. Volgende week is het weer verschrikkelijk..
De mooie herfstkleuren zullen bijna weg zijn, maar ik denk dat het thema alsnog wel mooi uit zal komen.
Ik zou graag even (als je dat nog niet had aangegeven) willen weten wie op de 28e en 29e beschikbaar zijn. Mijn plan is om het in de ochtend te doen. Van 9 tot 12 ongeveer.
Eigenlijk kan ik niet, maar ik zou er dolgraag bij willen zijn. De 29e kan ik echt echt echt niet. Over de 28e moet ik na denken, eigenlijk ook niet maar wellicht toch nog iets mogelijk.
Ik haak in november zo wie zo af. Volgend weekend ga ik, onverwachts, mijn paarden verhuizen en het weekend daarop heb ik beide dagen wedstrijd, dus dat gaat zo wie zo niet lukken
Ja, wel koud volgens mij maar als het maar droog is!
Mariett
Blogger
Geplaatst: 22-11-15 20:16
Ik heb er zin in volgende week! Ik hoop dat de weersvoorspelling wel wat beter wordt.. Hoe zit het met de modellen, wat hebben jullie allemaal voor kleding?
Edit: tot hoe laat duurt de meeting volgens de planning? Ik zou er graag nog een shoot achteraan doen.
sunny44
Ik heb zaterdag geen vervoer meer. Is er iemand die me in Leeuwarden of het busstationnetje in Tietjerk (eigenlijk: op het kruispunt waar je ook richting Oenkerk etc kan gaan) wil ophalen?
Ik heb er zin in maar zit totaal niet lekker in mijn vel... Mn gezicht is vlekkerig en ben 5 kilo aangekomen haha. Nu durf ik bijna niet meer. Klinkt echt heel aanstellerig
Martina1997
Geplaatst: 25-11-15 14:34
Mariett schreef:
Ik heb zaterdag geen vervoer meer. Is er iemand die me in Leeuwarden of het busstationnetje in Tietjerk (eigenlijk: op het kruispunt waar je ook richting Oenkerk etc kan gaan) wil ophalen?
ik kan je wel ophalen, stuur even pb'tje!
Martina1997
Geplaatst: 25-11-15 14:34
shillelagh schreef:
Ik heb er zin in maar zit totaal niet lekker in mijn vel... Mn gezicht is vlekkerig en ben 5 kilo aangekomen haha. Nu durf ik bijna niet meer. Klinkt echt heel aanstellerig
Dankje haha, ja ik ga ook gewoon het klinkt super leuk dus wil het niet missen:)
Mariett
Blogger
Geplaatst: 25-11-15 20:56
Leuk dat je toch komt shilelagh! Een vlekkerig gezicht of een heel klein beetje extra gewicht maakt mij echt precies niks uit hoor, voor de foto's volgens mij zie je er gewoon hartstikke mooi uit, helemaal met dat kostuum waar je al iets van had laten zien!
Is het nog steeds het idee om de meeting om 9 uur te laten beginnen, en rond 12 uur weer te eindigen?