Nieuwe mensen leren kennen, paardjes kijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiSs_vOsj schreef:Hier een niet zo happy paard hihi, die is in de voorwas geweest! Morgen nog een keer denk ik.. wij hebben er zin in!
MiSs_vOsj schreef:Het is heel erg mooi uitgevallen, ik zal hem morgen wel meenemen! Kan je hem bekijken!
Sani schreef:Ik heb mij zonet bij Niena afgemeld. Ik heb de griep en houd een dag fotograferen buiten niet vol.
MiSs_vOsj schreef:Hier een niet zo happy paard hihi, die is in de voorwas geweest! Morgen nog een keer denk ik.. wij hebben er zin in!
M_M_F schreef:Lieve meiden het spijt me echt heel erg maar ik moet me helaas afmelden voor morgen. Ik heb sinds vanmiddag een flinke migraine te pakken... Daarmee ga ik het echt niet trekken morgen. Ik vind het echt zo jammer en baal ervan dat ik jullie nu laat zitten.. Ik hoop dat jullie een leuke meeting hebben morgen!
mignonne2403 schreef:Even een oproepje op fb? Wil ik best plaatsen, alsnog 1 te kort toch?
Murosch schreef:Leuk dat ik mee mag. Omdat ik nog tot 23 uur moet werken na die tijd trek ik het niet om er al om 10 uur te zijn, maar ik hoop dat we zo een soort tussenoplossing hebben