Neehoor ik ga wel alleen, maar ik moet wel vanaf een punt met iemand mee kunnen rijden anders moet ik lopen vanaf het station en dat gaat lastig worden...
Misschien handig als de modellen hun mail adres naar jou mailen TS? En jij een mooi lijstje maakt die je kan doorsturen naar de fotografen? Voor het overzicht
Dat is natuurlijk ook prima! Laten we dat maar doen!! Dus als iedereen mij even een mail stuur met zijn mailadres maak ik een lijst en krijgen de fotografen dat!
Sorrie dat ik zo kom binnenvallen, maar hebben jullie erg in de Posbankloop (hardloopevenement) welke over de wegen naar de posbank en het rozendaalse zand loopt, waardoor de weg naar jullie fotolocatie mogelijk is afgezet? Die is nl ook aankomende zondag, 27 september. Hebben ze daar bij de aanvraag van de vergunning niet over gesproken dat die datum niet handig is?
De hele beekhuizenseweg is onderdeel van het parcours van de 15 km. En die moet je over om de weg richting rozendaalse zand in te slaan, of je nu vanaf Velp/Rozendaal komt of vanaf Rheden/De Steeg. En het parcours wordt tijdens de wedstrijd afgesloten voor verkeer.
Ik heb een mail gestuurd of we er voor 11 uur langs kunnen en na 3 uur weer terug. Ik hoop dat dit kan.. Anders misschien even de tijden een beetje aanpassen?
Liza gaat trouwens niet mee, haar broer is van het weekend plotseling overleden Ik zou eventueel nog een ander model kunnen regelen of misschien is er hier op bokt nog iemand die mee wilt, anders zouden er 2 samen moeten werken?!
Hmm hopelijk valt er iets te regelen met de locatie.. Misschien nog een keer in die Facebook groep een oproepje voor een model?
Kimdavincy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-15 11:11
Ik hoop ook echt dat het toch door kan gaan! Ze beginnen om 13:00 met de 6 km en om 14:00 met de 15km en om 16:00 is er prijsuitreiking in velp. Ik kan nergens naartoe bellen en moet dus de mail afwachten..Ik hoop dat we voor de tijd er nog door kunnen, daarna zal denk ik niet echt een probleem zijn. Ik ga even vragen of een stalgenoot nog mee wilt/kan en anders ga ik even een oproep plaatsen op Facebook!
Marije_jiplover
Geplaatst: 22-09-15 11:17
Tijdslimiet stast op 2 uur voor de 15 km, dus de laatste loper moet om 16:00 gefinisht zijn.
Heb je de vergunning voor de fotomeeting in orde? Aangezien het Rozendaalse zand normaal niet opengesteld is voor ruiters? Het verbaast me nl dat ze je daar niet gewaarschuwd hebben dat het op dezelfde dag is.
Kimdavincy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-15 11:51
Jeeeh we kunnen er zowiezo komen! Alleen zullen we wat langer de tijd kunnen/ moeten nemen. Ik verwacht dat om 4 uur de weg weer vrij is.
Ik heb zelf vergunningen thuis liggen voor die gene die er geen hebben, en dat is er volgens mij maar 1. Ik heb alles nagetrokken en op het rozendaals zand mag je wel met paarden komen!
We moeten alleen nog 1 model zien te vinden!
Kimdavincy
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-15 12:26
ik heb een model gevonden! En leuke zwarte pony. Maroushka komt in de plaats van Liza.
Ik heb voor nu:
Model: Kimberly(ikzelf) - too hot to handle Nikki (vriendin) - Sally scoobydoo Maroushka Emtywords Felicia99