Stonden wel overal bordjes ook met dat het betaald parkeren was ja, alsnog wel echt heel erg balen!
Ik ben ook druk bezig, hoop zo van iedereen er 1 af te krijgen
Binau
Geplaatst: 17-05-15 17:14
Ja, vandaag was een dure fotomeeting... Ook een boete van 59 euries. Echt maar een kwartiertje te laat!
Maar desondanks toch een leuke dag gehad. Heb leuke plaatjes kunnen schieten
Wil iedereen trouwens nog een schouderklopje geven betreft het optijd zijn!
Jolliej
Geplaatst: 17-05-15 17:18
Bah, das wel vervelend ja. Ik heb het niet gezien in de haast, omdat ik al te laat was. Ben zo uitgestapt en we zijn meteen door de duinen in gegaan, ik wist het niet. Maar goed, beetje zonde geld idd.
Heb er ook mooie plaatjes bij zitten. Kan wel wat langer duren, omdat ik de foto's van gisteren eerst nog moet doen haha
Vond het ook een leuke dag vandaag! Bedankt iedereen.
Gelijk even alles uitzoeken en begin met bewerken. De rest van de week niet zo heel veel tijd want examens gaan voor helaas
eline95enile
Geplaatst: 17-05-15 18:02
Hierbij dan een eerste paar foto's, ben er nog niet helemaal uit welke kant ik op wil, dus kan best dat de volgende foto's heel anders zijn qua stijl.
Foto's komen ook op: http://eyafotografie.nl/evenementen/9/f ... en-aan-zee te staan, als je de foto in een nieuw tabblad opent kan je hem daarvia opslaan. En ik wil ze ook nog even mailen, dus zou graag de emailadressen van alle modellen willen
Heb het in het topic ook niet zien staan. Ik weet wel dat het aan mij ligt. Maar toen ik uit me auto stapte en we naar de duinen liepen was er ook niemand die even zei van je moet een kaartje halen. Maar geeft allemaal verder niet, was even mijn eerste baalreactie, maar natuurlijk had ik het zelf beter in de gaten moeten houden. Voor nu lekker met de fotootjes bezig!
Jolliej
Geplaatst: 17-05-15 20:22
Facebookkwaliteit verpest het wel een beetje...
puppy1128
Geplaatst: 17-05-15 20:40
De witte arabier foto van Jol vind ik wel enorm mooi!!
Zo te zien een erg geslaagde dag met een mooi zonnetje! Alleen enorm balen van die boetes.. 60 euro
Achteraf is het ook beter dat ik niet mee ben gegaan, aangezien ik aankomende weken gigantisch druk ga krijgen met thuis situatie en school (dit was voor de afmelding nog niet bekend).. Heb volgende week ook een meeting, ben die dag waarschijnlijk ontzettend moe en hoop dat ik de foto's dan op tijd af krijg, maar als ik vandaag mee was had ik het lang niet gered. Ja of ik moest de foto's gaan afraggelen, maar dat is zonde.
love_mandy
Geplaatst: 17-05-15 20:59
Eerste 2 modellen zijn af nu met nummero 3 bezig, maar even pauze om te leren
La_Vie
Geplaatst: 17-05-15 21:20
Balen zeg die boete. Ze zijn daar ook echt wel heel streng hoor
Heb de foto's van Butler en Ramira klaar. Willen alle eigenaren misschien hun emailadres even naar mijn PBen? Dan kan ik de foto's opsturen De rest plaats ik zo snel mogelijk!
Eline deze vind ik mooier qua nabewerking dan je eerste set!! Netjes! En de rest heeft ook al mooie plaatjes laten zien!
Ik zat even te kloten met mijn Photoshop... vandaag voor het eerst gefotografeerd met mijn nieuwe body, en ineens weigerde PS RAW te openen.. updaten, opnieuw starten, niks.. stress Maar het werkt weer..
Jo_Shakira
Geplaatst: 17-05-15 22:47
Moooi
Keell94
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-15 22:56
Mooie foto's hoor. Jammer dat ik er niet bij was maar gelukkig is alles goed verlopen
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 17-05-15 23:06
Af en toe plaats ik ook eens een foto op FB trouwens, mensen kunnen mij altijd vinden onder CynnFotografie of Cynthia Ros voor als mensen mij willen toevoegen !