[P] Gave meeting in Herperduinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 06:12

Gezien TS niet echt meer reageert, vind ik het wel prima zo en onderneem ik zondag andere plannen. :evaw: . Erg jammer aangezien ik mij er op verheugd had en diverse dingen al heb ondernomen. -O-

DShots

Re: [P] Gave meeting in Herperduinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 20:04

Ik ga een nieuwe topic maken, hier zal een duidelijke op komen. Er komt ook gelijk een nieuwe datum, deze staat alvast!

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:13

Ik snap het even niet?

Komt er een hele nieuwe meeting of word deze verzet?

En ik neem aan dat deze definitief niet door gaat?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 20:15

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:30

Oke bedankt voor de duidelijkheid :)
Helaas staat de datum al vast

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 20:31

Sorry, ik zit gewoon met mijn nieuwe werk. Dat ik maar 3x per maand ken. En ook alleen op zondag helaas! Ik ben 19 oktober als fotograaf bij mijn op stal met Ruiterweekend. Dus vandaag 4 oktober en 11 oktober voor slecht weer!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:36

Ik ga er over nadenken. Bij deze meeting liep de organisatie slecht naar mijn mening. Daarbij de vraag, wat als jouw vervoer weer wegvalt?

Ook zijn mijn kortingskaarten dan niet meer geldig. Ik ben dus nog niet voor 100% overtuigd van deelname.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 20:38

magda_90 schreef:
Ik ga er over nadenken. Bij deze meeting liep de organisatie slecht naar mijn mening. Daarbij de vraag, wat als jouw vervoer weer wegvalt?

Ook zijn mijn kortingskaarten dan niet meer geldig. Ik ben dus nog niet voor 100% overtuigd van deelname.

Ik heb nieuw werk, dus dan heb ik geld om een trein ticket te kunnen kopen. Dit kon ik niet doen voor zondag?

De organisatie ga ik niks over zeggen. Dit idee was samen met WildDreams, en daar heb ik als mede organisatie niks van gemerkt. Dus ik mocht eigenlijk alles op mn eigen nemen. Terwijl ze nu het zelfde idee eigenlijk doet met iemand anders. Daarom doe ik dus eigenlijk ook niet met iemand samen een meeting +:)+

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:43

Ik denk er ook even overna
Als mijn paard dan weer wedstrijd fit is en klaar voor M1 dan gaat de wedstrijd die datum voor (4 oktober)
Is dat nog niet zo dan wil ik wel graag mee maar dat weet ik denk ik pas te laat.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 07:54

Je mag mij van de reservelijst afhalen.

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 10:50

Sorry Demi, maar wat een pure onzin praat jij :n
Beetje jammer om mij zwart te lopen maken in dit topic, doe dat dan via PB. Er klopt niks van wat jij allemaal over mij zegt, jij hebt zelf het hele idee omgegooid (zie zwart op wit bewijs: Het thema van dit topic vergeleken met het door mij eerder aangemaakte topic) zonder overleg of dat ik er iets van wist, maar daar heb ik verder dan ook niet veel problemen mee. Maar dan wel met het feit dat JIJ niks van MIJ hoort, dit klopt helemaal niet. Verder had ik zelf al bijna alles in het vorige topic geregeld en georganiseerd, en jij hier de lijst met modellen. Daar heb je ook niks met mij overlegd over uberhaupt hoeveel modellen en hoe we ze kiezen. Ik mocht me ook nergens mee bemoeien, naar mijn ideeeën werden niet geluisterd en mijn vragen werden niet beantwoord, beetje jammer. Ik snap er helemaal niks meer van? En overleggen of dit in privé bespreken gaat een beetje moeilijk als jij mij op facebook en whatsapp blokkeert. Jammer dat het zo heeft moeten lopen +:)+

Leuk dat je mij hier zwart loopt te maken, dankjewel. Volgende keer alleen graag je problemen met mij via PB duidelijk maken, in plaats van over mij liegen in een topic. :)

En qua overnemen van de meeting voor de anderen, ik ben net pas terug van vakantie en had anders ook nu pas de schema's en dus de tijden kunnen maken. Dit lijkt mij dan ook niet echt handig voor alle modellen die vervoer moesten regelen. En daarbij had Demi van de helft nog geen bevestiging gekregen, wat betekent dat de meeting voor de helft van de mensen door zou gaan. Ook is mijn vader nog steeds ziek en was er nog steeds geen zekerheid geweest of het door zou gaan. Verder is het een uur en een kwartier rijden, en om daarvoor mijn ouders heen en weer te slepen voor een halve meeting.... Dat zagen mijn ouders niet zitten. Het was dus voor beide modellen en mijn ouders niet voordelig. Als het van mijn ouders mocht, dan had ik met alle liefde deze meeting willen overnemen en verder organiseren, maar dat ging gewoon niet. Ik baal er echt van dat het zo gelopen is -O-