[H] Fotomeeting noorden (Dr/Fr/Gr) - Old but gold

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 16:58

Jorinda schreef:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er met regen zelf ook niet zoveel zin in heb... :o Bovendien kosten de camera's van de fotografen echt tonnen met geld, dat moet ook niet vergeten worden.

Nou ja hier zat ik dus ook aan te denken. De camera's ed zijn niet goedkoop, en ik kan me goed voorstellen dat je die niet zeiknat wilt hebben.
En idd Piet is leuk hoor, maar de buienradar zegt 18 graden om 13.00 uur, en om 14.00 uur gaat die weer fijn terug naar 16 met regen. Ik weet ook niet hoeveel modellen er nu daadwerkelijk zijn, en of het een optie is om iedereen dan maar smorgens te laten komen. Maar op het moment denk ik dat dat de enigste oplossing is. Je zit naast camera's die nat worden ook met licht, belichting enz enz.

Mijn eigen hond interesseert het niet of het nou regent of droog is. Gok zelfs dat hij dit weer prettiger vindt (hij heeft een beetje hartruis) en ik heb een goede regenjas, maar de foto's an sich zullen er niet mooier van worden.

Jorinda

Re: [H] Fotomeeting noorden (Dr/Fr/Gr) - Old but gold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:11

Belichting is dan ook crap inderdaad := Marinda weet vast een goede beslissing te maken!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 17:26

Ik ben nu niet thuis, ik ga zo naar huis toe en dan neem ik een beslissing. Mocht het weer zoals vandaag zijn gaat het door, maar inderdaad met neerslag verplaatsen we de boel :)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:39

Ik denk dat het weer word zo als vandaag maar dan warmer. Ik zou wel graag op tijd (vanavond graag nog) willen horen of het door gaat. De gene die met mij mee gaat moet vroeg bij mijn huis zijn als we dan pas te horen krijgen dat het niet door gaat is vrij banketstaaf dan is ze hier voor niets gekomen.

Ik hoop echt op mooi weer!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 17:42

Oh ja vanavond wordt de knoop sowieso doorgehakt over wel of niet doorgaan :j ik ben nu op de terugweg naar huis, eenmaal thuis ga ik er even goed voor zitten :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 19:54

Ik heb besloten deze meeting wel door te laten gaan :j Ik vermoed namelijk geen uitloop aangezien ik het speelkwartier ruim gerekend heb. Gedurende de dag zal ik de buienradar app nauwkeurig in de gaten gaan houden :)

Ik zal het meest recente schema online gaan zetten en nog even een oproepje plaatsen, kijken of we last-minute nog een fotograaf kunnen vinden aangezien er zich nog iemand heeft afgemeld als fotograaf :)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 19:57

Yeah, dan ga ik nu het witte moddermonster maar weer eens douchen na een leuke wandeling in t bos. :Y)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 19:58

:')
Leuk! Mocht het morgen nou echt compleet omslaan en ontzettend bagger worden, dan spreekt dat voor zich dat ik dat meteen laat weten en het af las, maar met hoe de verwachting nu ligt durf ik het wel aan :)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 20:03

Zo als al verwacht heeft mijn vriendin net afgezegd... diesel heb ik al in bad gedaan. Ik heb zin in morgen :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 20:05

ghehe, gelukkig heb ik Sanne bij me :))
Leuk, tot morgen!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 20:19

Het rooster! :)

Afbeelding

Ik heb ervoor gekozen om Rosco geen middagmodel te laten zijn. Hierdoor zijn we eerder klaar, wat gunstiger zal worden met weer (hoe verder van de bui af, hoe beter :P)
En ik wist de naam van het extra model niet meer, ik weet dat hij jong is, dus vandaar jonge god :')

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 20:21

Top! Zorg dat ik er ben :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 20:30

Lady's sorry maar ik haak af. De weersberichten geven voor morgenmiddag zelfs kans op onweer aan de oostkant van NL. En ikke en onweer is absoluut geen goede match. Lees ik rij geen auto als het onweert en het bos ingaan met kans daarop......... not on your lifetime Y;( Ik heb 2x een inslag van dichtbij meegemaakt terwijl ik op een paard zat, was zeker 1x teveel. Ik neem wat onweer aangaat geen enkel risico en ik weet hoever we in het bos daar van de auto's verwijderd zijn.

Sorry. Ik wens jullie veel plezier en hoop dat het onweer niet langskomt.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 20:35

Geen probleem, begrijpelijk :j
Dan ga ik wel even aanspraak doen op mijn eigen hondenvriendje. Ik hoop later dit jaar, als de meeting geslaagd is, nog eens een meeting te organiseren. Wie weet is er dan een mogelijkheid :)

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 21:09

Jammer Rina

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 21:29

Ja Tigress mss een volgende keer. En anders kom je maar een keer langs. Heb ook nog wel een paar paarden die het aardig doen voor de camera (en daarbij de perfecte schuur voor blackfoto's) :D
http://i71.photobucket.com/albums/i141/ ... cf2f3e.jpg

"Mug" :D je kent me en mijn afkeer van onweer. Tis jammer, maar wat ik al zei ik en onweer gaan gewoon niet samen. Als ik daar in het bos sta en het knalt een keer, heb je nog nooit iemand zo snel em zien smeren :D Daar heeft zelfs al een rijleraar raar van staan te kijken. Ik weet gewoon dat het niet gaat, en is het voor mij dus een risico wat ik niet neem.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 21:36

Klopt ik ken je :D volgende keer beter toch.. Gaan we gewoon weer met de oudjes op pad :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 22:23

Eh Marinda? Ik mis Charlie in het schema... :=
O laat maar, hij heet jonge god :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 22:37

Hmm, lieve mensen...ik zie het toch vrij somber in voor morgen. Het weer is weer wat gewisseld, en ik zie nu om 10:00 regen staan. Dat is natuurlijk niet iets wat wij willen hebben.

Graag zou ik van jullie vernemen wat jullie voorkeur heeft, ik neig nu namelijk naar het verplaatsen van de meeting. Gezien het niet fijn is voor modellen en fotografen om in de regen bezig te moeten, zou het misschien mogelijk zijn het te verplaatsen naar een nieuwe datum die iedereen zal schikken? (Dan prikken we gewoon weer een nieuwe met de datumprikker :P)

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 22:41

Een kleine bui vind ik niet zo erg, als het de hele tijd regent word het niks.. Ik laat het aan de anderen over :)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 22:47

Ik vind een bui wel erg, nouja erg, niet leuk. Niet alleen voor mijn camera, die ik overigens deel met mijn broer en hij gaat het niet eens zijn met regen. Maar ook voor de oudere hondjes. Ik ben nu echt al op een aantal meetings geweest en je hebt het als fotograaf vrij snel koud.

Bovendien is de locatie 5x zo mooi met zon. Licht doet veel.

Ik zou het dan ook niet erg vinden als het wordt verplaatst.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 23:05

Ik was er op ingesteld, vanalles afgezegd, werk, vaderdag, verjaardag, buitenritje met vriendin, hond gewassen .... Dus voor mij mag het door gaan.... Maar als ik de enige ben is het helaas pindakaas...

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 23:07

Ik zou het ook niet erg vinden als het verplaatst wordt, maar dat had ik eerder vandaag al aangegeven.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 23:11

Helaas Saskia, je bent met meetings afhankelijk van het weer. Ik neem aan dat je ook liever mooie, stralende en aansprekende foto's wilt hebben van je dier, dan doffe, niet zonnige en sombere foto's. Die voor ons eigenlijk lastig te bewerken zijn, waar wij niets aan hebben voor ons portfolio en die (vind ik) veel minder professioneel lijken...

Het is echt het wachten waard op een zonnige dag, geloof me haha. En andere fotografen zullen dat zeer waarschijnlijk bevestigen. Maar desondanks snap ik dat het ontzettend vervelend is.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 23:14

oi oi oi, dit wordt lastig :+
Ik neig ernaar om toch te gaan verplaatsen (sorry sas en iedereen die zich er verder ook op had ingesteld!)

Ik had gehoopt dat er niks in zou veranderen (en dus dat de eerdere beslissing van vanavond voldoende zou zijn), maar ik zie de buienkansen omhoog gaan...en daarmee de kans op een mooie meeting juist omlaag gaan :+

Pffft, gaat lekker voor een eerste keer meeting organiseren, maar bij deze komt deze meeting op stand by te staan, en gaan we een nieuwe datumprikker invullen voor een datum die iedereen schikt.

Ik zou het namelijk ontzettend jammer vinden als de meeting in het water zou vallen voor alle partijen, zowel voor de fotografen met hun apparatuur, als voor de modellen. De foto's worden er niet mooier op met grauw weer, en ik zou toch onze oudjes als (en met :+) zonnestraaltjes op de foto willen zetten. Even die extra glans en zongenietende koppies vastleggen :j

Nogmaals excuses voor de late aankondiging!