[P] Mini meeting Havelte 16 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [P] Mini meeting Havelte 16 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 20:36

ik ben pimaude.. hoe komt iedereen toch aan die r ?:P

DigiDiede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:07

phoe, ik kreeg van mijn ouders de vraag of het nou wel zo'n goed idee was om naar de meeting te gaan (heb discopathie een ernstige beschadiging aan mijn tussenwervelschijf)
maar heb me eruit kunnen banketstaaf, no way dat ik deze meeting nog af ga zeggen. Diede is in the housseee
*\o/* *\o/*

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:12

ik sta niet op de planning :(

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 21:50

EJuniorJoost schreef:
ik sta niet op de planning :(

Komt nog een nieuwere versie, dus komt goed!

Diedelo schreef:
phoe, ik kreeg van mijn ouders de vraag of het nou wel zo'n goed idee was om naar de meeting te gaan (heb discopathie een ernstige beschadiging aan mijn tussenwervelschijf)
maar heb me eruit kunnen banketstaaf, no way dat ik deze meeting nog af ga zeggen. Diede is in the housseee
*\o/* *\o/*

Zou wel erg jammer wezen inderdaad als je niet mee gaat. Maar goed, als het niet wil wil het niet, gezondheid gaat voor. Het is wel een hele dag.

pimaude schreef:
ik ben pimaude.. hoe komt iedereen toch aan die r ?:P

SORRRRYYYYYY!!!! Ik heb geen idee waar ik die vandaan haal, om een of andere reden zo makkelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:55

Haha geeeeft niet !:p

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:31

Jolliej schreef:
Okay, ik had hapinezz met twee zten haha. Maat je bent van harte welkom. Je neemt twee paardjes mee? En dan in tweespan menben of enkel?

uhmm wat jullie willen , ben in me eentje dus of 2 mee nemen makkelijk is met opstellen. ...

Doetje is nu mooi op kleur en in conditie , maar staat wel meest op de foto.
Afbeelding
http://i122.photobucket.com/albums/o280 ... /mini7.jpg

Kay is nog beetje wollig, al gaat het nu wel heel hard.
Die komt nog maar in 1 portfolio voor :+

Afbeelding
http://i122.photobucket.com/albums/o280 ... 83687c.jpg

Ze zijn allebei beleerd in enkelspan.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 23:29

Ik laat de keuze aan jouw. Als je alleen bent zou ik ervoor gaan om maar 1 pony mee te nemen, omdat het anders misschien te lastig wordt om ze in bedwang te houden haha.
Ik vind persoonlijk Doetje het mooist, maar kan begrijpen als je kay mee wilt nemen. Ik weet niet hoe andere fotografen daarover denken.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 23:43

Mijn voorkeur ligt ook bij Doetje :j Wellicht voor een volgende keer leuk om Kay op te geven (tenminste, als TS vaker zulke meetings wil doen :)))

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 09:17

Wel veel drukte zo iets groots organiseren, maar wel erg leuk. Dus denk dat ik er vast nog wel ééntje organiseer. Als alles natuurlijk positief blijft gaan.

DigiDiede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:32

ik vind ze allebei gaaf, maar Doetje is toch echt wel een blikvanger.

(alleen ben ik zo'n penny die natuurlijk alle kleine paardjes mooi vindt, ofja bijna alles :') )

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:10

Guys ik heb een probleem...
Ik moet mijn shettie afmelden voor de meeting. Het gaat me niet lukken om daar te komen met haar vrees ik en dan kan ik me beter nu afmelden zodat er nog een ander model blij gemaakt kan worden :)

Mocht er nog een 2e minimeeting komen dan houd ik me aanbevolen! Dan heb ik een trailerrijbewijs en zijn de schoolexamens achter de rug :D

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 20:54

Jammer dat het je niet gaat lukken, idd misschien andere keer haha

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 23:01

Het lijkt off topic.. maar eigenlijk is het heel erg on-topic...

Ik heb een paar weken terug op mijn gemakje samen met mijn vriendin gereden in het DFW
en de kilometertjes gleden onder onze bandjes weg. Dus ik hoop dat mijn shetje het super gaat doen op de meeting.. super leuk om ook andere kleine pony liefhebbers tegen te komen :)

Er komen deze meeting alleen maar mensen met kleinere pony's
Het is eigenlijk een soort oproep aan jullie allemaal....
En de fotograven... help de kleine pony's promoten... laat je zien... doe mee...

maar even voor de shetten rijders, en mensen met kleine pony's onder ons.....
En ik hoop maar dat jullie me niet heel brutaal vinden dat ik het hier ook nog even vraag....

Maar ik zou jullie allemaal wat willen vragen, dit omdat er niet altijd ritten worden georganiseerd die voor de mini / shetten geschikt zijn.
(en we hebben de shetlander menritten al, ook een geweldig alternatief :) )

Iemand op de grens Drenthe / Friesland heeft voor de kleine pony's tot 1.10 een hele korte mendurance rit georganiseerd. Het is de eerste ooit.
En het loopt niet storm helaas.....

Terwijl we vaak wel roepen dat we zo graag willen dat er meer was voor de paarden met de hele korte beentjes...
En nee ik sta ook nog niet op de start lijst.
Maar ik moet even voor mezelf uitzoeken of mijn shetten voldoende conditie hebben.
Het is erg druk en chaotisch de laatste tijd.

Dus,

Shetlanderrubriek / kleine pony rubriek

Voor shetlanders / kleine pony's (tot stokmaat 1,10 m) is er een speciale korte route van 17 km welke wordt gereden als impulsrubriek. Er vind wel klassering plaats maar geen promotieregeling. Het disciplinereglement Mendurance is van toepassing. Snelheden kunnen afhankelijk van de weeromstandigheden worden aangepast.

http://www.mendurancedfw.nl/vraagprogramma.html

Helemaal onderaan de pagina van boven genoemde link
staat de shetland info....
Als je iemand weet die het leuk zou vinden, of zelf ... gaannnn...
Het is zo mooi dat mensen het voor onze kleinere pony's willen organiseren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 02:41

Kon dat niet gewoon op de boktmarkt?:p

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 08:00

Haha, ach hier heb je de mini eigenaren meteen, dus goede doelgroep! Wel goede tip om op boktmarkt te zetten.

DigiDiede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 16:04

eens, zit er verder niet mee maar kan ook op de boktmarkt

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 16:30

pimaude schreef:
Kon dat niet gewoon op de boktmarkt?:p

Ik kan toelichten waarom ik heb gekozen om het hier neer te zetten. .. hier lezen hopelijk veel mensen met een kleine pony mee. En ik heb zoals de meeste van jullie weten 2 kleine mini shetten.. en ik kan heel vaak niet meedoen aan evenementen met ze, omdat ik of de snelheid niet haal.. of mijn wagen vier wielen moet hebben... of dat de afstanden te lang zijn voor 1 dag van bepaalde recreatie ritten... En ik vermoed dat er een aantal in deze groep zijn die dezelfde ervaring hebben.
Zo is iemand ook ooit eens begonnen met de shetlander menritten... dat is echt behalve gezellig ook een uitkomst.

En ik vond het zo bijzonder dat iemand de moeite neemt om de KNHS te confronteren met een "mendurance shetlander klasse" de eerste ooit in Nederland... (temminste ik heb de rubriek hier nog nooit eerder mogen aanschouwen).
En ik en nog een aantal andere hebben altijd geroepen dat de kleine pony's soms toch wel eens weg gecijferd worden door regels en reglementen... denk alleen maar aan de breedte van je marathon wagen ? zo zijn er nog vast nog wel meer van dat soort dingen...
Ik hoop voor de dame die het organiseert dat er meer animo voor komt dan nu... want nu zegt de KNHS... zie je wel... ze komen er echt niet voor...

En daarom heb ik het hier neergezet ... geheel goed bedoeld..
Ik ga met mijn shetten trouwens nog naar powerhorse gaan er nog meer met hun shetten in deze groep. Ik heb net een heerlijke menles gereden dus ik ben helemaal blij...

Ik spam even een foto van vorig jaar op powerhorse mee...
Krummeltje vond het helemaal geweldig tussen en met de belsen ha ha ha
Zo stoer met zijn net aan 80 cm schoftmaat(je).

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 17:16

ik bedoel het ook niet vervelend, wat maakt mij dat nou uit maar hier heb je de markt voor en dan zou je heel kort een linkje hierin kunnen zetten. Een meeting is al lastig organiseren, laat staan als het hele topic vol komt met dingen die niet echt bij de meeting horen! :D

_Lindy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 13:47

Ik zie net dat ik toch nog mee kan met de meeting, superleuk! *\o/* :D Nu nog even bedenken welke pony ik mee ga nemen. *D Ik doe trouwens waarschijnlijk ook mee met de shetlander mendurance in het DFW, moet me alleen nog inschrijven. :o

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 14:46

Hoi, zou ik mij nog op kunnen geven als reserve fotograaf?
Ik ben in het bezit van een D3200 en hoop deze week een lens van 55-300 erbij te hebben, ik fotografeer nog niet zo lang, maar zou dit graag willen proberen, vind de mini's altijd superleuk :)
http://www.mhwshots.simpsite.nl/

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 15:16

Ik begin een uur eerder met de wandeling, dus ik hoop in de loop van de ochtend in te stromen. Smiddags zal ik er geheel bij kunnen zijn :j

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 21:01

Tigress schreef:
Ik begin een uur eerder met de wandeling, dus ik hoop in de loop van de ochtend in te stromen. Smiddags zal ik er geheel bij kunnen zijn :j

Helemaal goed hoor!

Verder heb ik niets meer gehoord van Blowdiene, dus ik weet niet of zij nog mee zou willen als fotograaf. Zal haar nog even een pb doen.

mignonne2403 schreef:
Hoi, zou ik mij nog op kunnen geven als reserve fotograaf?
Ik ben in het bezit van een D3200 en hoop deze week een lens van 55-300 erbij te hebben, ik fotografeer nog niet zo lang, maar zou dit graag willen proberen, vind de mini's altijd superleuk :)
http://www.mhwshots.simpsite.nl/

Als je het mij vraagt kun je mee, er zijn namelijk drie fotografen die niet mee gaan, en anders ben je ook als enige reserve. Is ook wel weer banketstaaf.

Diedelo heeft zich helaas toch moeten afmelden ivm haar gezondheid, arme meid voelt zich een beetje schuldig. Maar met haar rug is zo'n hele dag gewoon niet te doen en moet ze voor haarzelf kiezen.

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:40

Oh gaaf bedankt! Vind verder niemand dat erg?? :)

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 22:50

nee natuurlijk niet!

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 10:24

Ik heb trouwens ook nog wel 6 paaltjes en wat draad, als dat handig is kan ik dat zo meenemen?