Mag je zelf weten. De ene fotograaf heeft er per model ongeveer 5 en de andere fotograaf heeft per model 20 foto's. Dat is nog een verschil dus jullie mogen dit echt zelf weten.
Ik heb van Danielle begrepen dat zij de modellen een x aantal foto's geeft op webformaat met logo en daarnaast 3 foto's zonder logo op groot formaat als bedankje.
Graag zou ik de e-mail adressen van de modellen willen hebben per pb. Ik zal dan deze naar alle fotografen sturen zodat de fotografen de foto's kunnen sturen. (als de fotograaf dit het fijnste vind werken natuurlijk)
Maar blijf ook vooral hier foto's plaatsen, ik vind het heerlijk om alle foto's te bekijken van iedereen!
Daarnaast wil ik ook graag weten wat de fotografen willen doen qua nabestellingen. Iedereen heeft hierbij ook z'n eigen prijzen, dus wil ik graag weten wat jullie hiervoor rekenen. Dan zal ik een overzichtje op de site zetten voor de modellen om het makkelijk bij elkaar te lezen.
xTammyy
Geplaatst: 31-05-15 14:06
Je hebt pb Romy. Echt petje af hoe je dit allemaal organiseert, heel netjes, ook zo nu nadien nog
Tot zo ver heb ik de foto's vanuit dit topic op de site gezet. Ook een pagina gemaakt voor de nabestellingen zodat de modellen een goed overzichtje hebben van de prijzen en informatie over de foto's.
Net begonnen met wat uitzoeken, en dan die touwtjes nog wegwerken. Een hele klus. Hier alvast de eerste. Dank je wel Romy voor het organiseren! Ik stuur je vanavond of morgen nog een pbtje.