Hier wel zonnetje. Wat grappig dat t overal zo verschilt! Ik heb gewone kleren aan, licht. Gewone bruine schoenen. Ga er niet op rijden maar wel losgooien. Daarvoor heb ik mn laarzen maar mee. Straks moet k nog rennen
1 model heeft zich afgemeld voor de ochtend dus als iemand toevallig dit topic leest en al wakker is en zin heeft om te komen haha Ik stap nu in de auto! tot zo!
Ik heb evt nog wel een heeel leuk model voor de middag haha! Dat meisje brengt mij samen met haar pony omdat ik er nog niet alleen kan komen met mijn jonkie maar als daar geen tijd/ruimte voor is gaat ze gwn kijken!
Ik vond het super leuk! Ondanks dat er maar 2 modellen waren. Ik ben erg benieuwd naar al jullie foto's. De paar foto's die ik heb gezien beloven veel goeds
Ik vond het een erg leuke meeting en volgens mij een geslaagde fotoshoot. Wat hebben we een mazzel gehad met het weer vandaag, precies op tijd klaar ...!!
Ben heel erg benieuwd naar de foto's ...!!!!
xGoldenHero
Geplaatst: 03-05-15 17:33
Bedankt voor de gezelligheid! Ik ga naar een verjaardag, maar heb er alvast 1 gedaan.
Zo hier ook goed thuis aangekomen, en paardjes verzorgd. En alle natte spulletjes opgeruimd. Was weer super gezellig. En ik zie zelfs al een hele mooie foto voorbij komen .. wat een gaaf paard Dat beloofd nog wat, voor de foto's die nog gaan komen
en inderdaad wat hadden we een mazzel met het weer het regent nu in ieder geval hier gestaag door. Je hoort het groen nig net niet groeien hi hi hi
Ik dacht van niet WiancaR maar whisper stuurt ze denk wel door.
Jullie hebben het droog gehouden?
Whisper5
Geplaatst: 03-05-15 18:09
Jaa die van de bonte pony zit ook op bokt! ellen97 Maar die zit pas net op bokt dus kan hier nog geen berichten in plaatsen maar ze leest wel mee!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 03-05-15 18:34
Nou, ben dr ook weer Lekker een uur in de regen gefietst haha, was wel blij met mn regenjas en parapluutje!
_Ilsee_
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-15 18:44
Gedouched en wel! Ik heb al even snel gekeken naar de foto's maar ga nu eerst eten. Lol met je knol!
Kim_Asterix
Geplaatst: 03-05-15 18:49
Ik heb van iedereen vast even een voorproefje! Eigenlijk moest ik de rest van de avond bezig met werk en examenvoorbereiding maar het kriebelde toch al een beetje dus ik heb er vast van elk paardje een uitgezocht De rest komt ergens komende 2 weken wel, elke keer als ik even tijd heb 's avonds ga ik er mee bezig.
Ik weet niet meer van iedereen de namen dus roep maar even welk paard welke naam heeft.
Valkje:
Poncho:
Dutchie:
Bo dacht ik?
Vosje:
Whisper
Pony:
En een spectaculaire actiefoto van Floor
Laatst bijgewerkt door Kim_Asterix op 03-05-15 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt