Heel gave foto's al Amanda!! Wat ben jij altijd snel met de eerste foto's! Leuk dat er al meer fotografen bezig zijn met de nabewerking! Misschien nog wel een paar voorproefjes vanavond?
Ik heb Picturepush, is wel een betaalde account maar ben er tevreden mee (was vroegâh gratis, dus ik was er al zo aan gewend dat ik die paar euro er wel voor over heb.. )
Zo ik ben ook weer thuis van de familie, vanavond nog leren voor toets van school morgen dus helaas geen tijd voor de foto's Mijn eerste komen morgen....
Colaaa
Geplaatst: 21-06-15 20:11
Thanks voor de tips ! Via facebook of mijnalbum gaat hem sws niet worden, is photobucket ofzo een beetje goed ?
Edit: Ik upload ze via weebly gelijk maar even een kopje fotomeetings aangemaakt Even geduld nog dan komt er ook een fotospam van mijn kant ! Ondanks de regen ben ik opzich wel tevreden met het eindresultaat, aangezien ik deze lens nog maar een mand heb is het best wel wennen met scherpstellen enzo !
Heeeel bijzonder op de gewone pc lijken de foto's echt bagger qua scherpte en nu op de laptop denk ik van mwah het valt opzich ook wel mee qua onscherpte, rare dingen die computers
Haha het crossgeweld zal ik, maar vooral Hedwig wel voelen morgen whaha (ik met dank aan mijn mooie bodyprotector .. Heb d'r toch altijd meer last dan plezier van haha)
Ben benieuwd hoe ze morgen loopt maar even rustig de beentjes strekken aan de longe haha