Hahaha, Erna, lijkt zo inderdaad op de paashaas :p. Tara, de foto's van mij en Hazel vind ik echt heel leuk! Vooral ook omdat ik net zo'n soort foto van ons samen van 1,5 jaar terug heb.
Ik ga van de week op m'n gemak alle foto's bekijken. Ze zijn echt zo leuk!!
_Lisaa_
Geplaatst: 13-04-15 22:25
Wat vinden jullie eigenlijk van mijn foto's.. wil verder niet zeuren maar krijg beetje t gevoel dat ze niet goed genoeg zijn of zie ik dat verkeerd
Nee, helemaal niet hoor! Ik vind tot nu toe alle foto's die ik gezien heb erg leuk. En ook omdat ieder van jullie d'r eigen stijl heeft waardoor je totaal verschillende foto's hebt. Dus maak je daar maar geen zorgen om hoor
Ik ben met het eerste model van de middag bezig. Eerste 2 van de ochtend zijn af. Probeer het een beetje af te wisselen. Deze week veel afspraken en werk waardoor ik langzamer ben. Excuus daarvoor.
Mijn foto's zijn ook niet ala minuut klaar hoor , ben nu met shadow bezig die is bijna klaar. Doe eerst alle portretten en kijk daarna of er nog iets behoorlijks tussen de actie foto's zit
Mooie foto's erna en phillipiene (als k t goed schrijf haha)
bedankt dames leuk om te horen
Brenda_85
Geplaatst: 14-04-15 15:25
Bij mij gaat het ook wat langer duren, hoop vandaag de ochtend groep af te hebben. Ik vind ook bij iedereen erg mooie foto's erbij zitten hoor. Hier nog 2 van Thimba en Shadow, kwaliteit ook achteruit gegaan door uploaden helaas.
Erna_
Geplaatst: 14-04-15 16:22
De laatste foto's van mijn kant. Van Finn heb ik helaas maar heel weinig. We hadden hem als laatste en hij had het wel een beetje gehad met dat fotogedoe