Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustOneBite schreef:Ik zie die vraag niet staan in de buurt van jouw voorlaatste post, dus ik snap best dat mensen enigszins in verwarring gebracht worden. Henke stelde geen vraag namelijk.Ja indd. Ik en Elise gaan niet mee. Als jullie eens wat beter lezen staat mijn reactie er als een reactie op de vraag hoeveel modellen er af gemeld hadden. Dus ik ga NIET mee en Elise ook NIET
_Summerly_ schreef:JustOneBite schreef:Ik zie die vraag niet staan in de buurt van jouw voorlaatste post, dus ik snap best dat mensen enigszins in verwarring gebracht worden. Henke stelde geen vraag namelijk.Ja indd. Ik en Elise gaan niet mee. Als jullie eens wat beter lezen staat mijn reactie er als een reactie op de vraag hoeveel modellen er af gemeld hadden. Dus ik ga NIET mee en Elise ook NIET
xhenkexspons schreef:3 fotografen hebben zich afgemeld, en 2 modellen als ik het goed heb! Ik ga even bij de reserve modellen informeren ( en diegene die zich net aangemeld heeft, en wat fotografen benaderen.
xhenkexspons schreef:Ik had Nadia al een tijdje geleden gevraagd, die stond ook op de lijst , ze heeft een friese merrie.
Dus we hebben nu Canisia en Robina met 2 paarden, Sarah en Irene, en Just one bite, en Nadia dan, en eventueel als jij wilt Lorret ( coldsummers)