Prikker is online. Jiska, Jenne, blitz2 en Niobe hebben een mailtje gehad. Wil de rest mij even een pb doen met hun e-mail adres?
Ik kan helaas alleen de laatste 26 september. 22 aug vier ik waarschijnlijk de verjaardag van mijn kleine man en de rest van de aangegeven datums ben ik op vakantie.
Super dames! Heel blij om te zien dat in ieder geval er 1 datum het goed doet.
Jespri schreef:
Jiska is het de bedoeling dat de mensen van de reservelijst ook stemmen?
Hm dacht eerst allemaal maar uiteindelijk tellen de stemmen van de mensen die op de 2 lijsten van sowieso mee gaan wel zwaarder, is denk ik het handigst als alleen de eerste 8 fotografen en eerste 4 modellen stemmen. Dan missen we eigenlijk nog maar 1 stem, van zesteigert.
Ik heb een jurk gekocht , voor een paar 10tjes opgehaald. Is wel een beetje een opknappertje en onderjurk moet ook wijder, is dan denk ik een hele leuke jurk Voor Mara voor deze shoot. Post vrijdag een foto. Is een creme/zacht geel kleurige oude kanten trouwjurk met boothals, heel leuke boho stijl.
Jespri
Geplaatst: 12-05-15 16:21
Prima.
Klinkt heel gaaf Jiska ben benieuwd.
Bullebeest
Geplaatst: 12-05-15 17:09
Tot nu toe de enige die niet kan op die datum
Edit, mocht het die datum worden, dan ga ik kijken of ik iets kan regelen om er toch bij te zijn
De datum gaat 26 September worden, wil niet wachten op een reactie van zesteigert, heeft mijn berichten wel gelezen, kan natuurlijk zijn dat ze even niet kan reageren maar eigenlijk zal haar stem ook geen verschil uitmaken als ze niet kan 26 dan nog is daar het meest op gestemd.
Zou erg leuk zijn als het je lukt om er toch bij te zijn Martine.
Ik zet hem in de agenda en zal me even afmelden voor de laatste onderlinge wedstrijd van de vereniging voor de zomer reeks. Heb er zo'n zin in, misschien pas ik dan ook een jurk weer die ik al een heb hangen.