Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Denise schreef:Hallo allemaal!![]()
Ik zal me gelijk even melden.
Ik heb er echt super veel zin in, ik ben wel een klein beetje zenuwachtig want het wordt voor mij de eerste keer dat ik mensen ga fotograferen. Maar voor alles moet een eerste keer zijn toch.
Voor de geïnteresseerden hier mn website even http://www.ds-pictures.com
valiantS schreef:Ik zat de berichten van mijn "foto partner" te zoeken , even kijken of zij misschien
nog moodboards ofzo had geplaatst .........maar ik vind helemaal niets , niet 1 bericht![]()
.....je hebt wel contact met haar Caitlin ?
Naoom_ schreef:Is het parkeren trouwens betaald of gratis?
CoronaLime schreef:Ik heb een probleempje, volgens de reisplanner kan ik pas om 9.55 in Rotterdam zijn, volgens Naomi is het fan nog een kwartiertje naar de locatie, maar 10 uur aanwezig ga ik dus sowieso niet redden! Is het erg om wat later te zijn? Als Naomi dat ook goed vind natuurlijk
DShots schreef:Hey, ik meld me ook weer. Ik mag ook mee van Caithlyn.
Ik zit in het groepje van natasja en naomi.
Wat ik zag aan de schema dat er een
- koppel , - meisje met hond, - moeder en dochter, en iemand van Natasja. Klopt dit?
Kan ik namelijk even kijken voor wat vb ideeen.
Naoom_ schreef:Hi dames, ik hoor graag wel even feedback over wat CorinaLime zei. Zelf ben ik wel bang dat de trein straks ook nog vertraagd is.
showteam schreef:Komt er nog even een up to date schema vandaag?
valiantS schreef:Ik zat de berichten van mijn "foto partner" te zoeken , even kijken of zij misschien
nog moodboards ofzo had geplaatst .........maar ik vind helemaal niets , niet 1 bericht![]()
.....je hebt wel contact met haar Caitlin ?