Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amkeVH schreef:maar ik snap het niet, ik zit op dit moment echt te graven in mijn hoofd wat ik ingodsnaam gedaan heb dan toen ik de locatie opzocht.. er staat ook gewoon duidelijk drenthe in de topictitel.. ik snap het niet..![]()
sannerocky schreef:amkeVH schreef:maar ik snap het niet, ik zit op dit moment echt te graven in mijn hoofd wat ik ingodsnaam gedaan heb dan toen ik de locatie opzocht.. er staat ook gewoon duidelijk drenthe in de topictitel.. ik snap het niet..![]()
Deze gebeurtenis en Jorinda haar profielfoto/plaatje. Sorry maar om die combinatie moest ik echt heel erg lachen![]()

Dat jullie bij elkaar in de buurt gaan zitten, zodat jullie elkaar tips kunnen vragen. Zolang jullie je wel aan de planning houden en niet simpelweg na 10 minuten van hond wisselen, maar wel even kijken welk model je op de foto moet zetten op welk tijdstip.
ik ga sowieso nog diversen tippen! 

Volgens mij een Canon. Als ik een lens kan lenen, kan ik misschien zijn camera mee nemen. Als hij hem niet zelf nodig heeft natuurlijk.
Maar vanuit modellen (bij deze meeting valt het dan heel erg mee moet ik zeggen) en voornamelijk vanuit de fotografen komen er gewoon steeds vaker geen leuke, enthousiaste reacties meer, in de zin van op het laatste moment afzeggen (ook zonder reden) of gewoon helemaal geen reactie geven op pb's.