[H] Fotomeeting honden Terhorsterzand (DR) zo 19/04

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MiepprinZ

Re: [H] Fotomeeting honden Terhorsterzand (DR) zo 19/04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 07:15

Jeee we mogen toch komen! Brody blij, wij blij ;)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 07:56

Jorinda schreef:
Is er eventueel iemand die mij vanaf Groningen station (of Zuidbroek, Hoogezand enz) zou kunnen meenemen als onze auto nog niet gefixt is?

Daar kom ik niet langs helaas, ik ga via Drachten, Oosterwolde en Appelscha.

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 14:24

Met mij mag je wel mee rijden Jorinada,

Ik moet Judith(?) ook mee nemen vanaf het station in groningen

Ik heb er wel enorm zin in, even wat anders aan mijn hoofd dan alleen maar achter die stomme computer om mijn eind verslag in te leveren voor mijn afstuderen.

De foto's zullen wel langer duren voordat ze af zijn. Ik moet mijn minorverslag 1 mei in leveren, maar als tussendoortje en ontspanning zal ik steeds wel een aantal foto's bewerken.
Alvast bedankt voor het begrip!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:08

Ik heb een heel gaaf nieuw logo, en ik kan niet wachten om die op de foto's te plaatsen! *\o/*

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:09

amkeVH schreef:
maar ik snap het niet, ik zit op dit moment echt te graven in mijn hoofd wat ik ingodsnaam gedaan heb dan toen ik de locatie opzocht.. er staat ook gewoon duidelijk drenthe in de topictitel.. ik snap het niet.. :? :(

Deze gebeurtenis en Jorinda haar profielfoto/plaatje. Sorry maar om die combinatie moest ik echt heel erg lachen := :=

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:13

sannerocky schreef:
amkeVH schreef:
maar ik snap het niet, ik zit op dit moment echt te graven in mijn hoofd wat ik ingodsnaam gedaan heb dan toen ik de locatie opzocht.. er staat ook gewoon duidelijk drenthe in de topictitel.. ik snap het niet.. :? :(

Deze gebeurtenis en Jorinda haar profielfoto/plaatje. Sorry maar om die combinatie moest ik echt heel erg lachen := :=

Het was me niet opgevallen maar nu je het zegt :=

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:30

jup, zo zit ik inderdaad _-:( 8)7

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:32

ik wil erg graag mee! maar 1 uur en 3 kwartier rijden, daar krijg ik mijn moeder al niet voor mee, dus dan word het ov en dat is 4 uur en een kwartier.. dus dat gaat m ook niet echt worden..

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:33

Ik heb er ook vreselijk veel zin in en om lekker wat druk op de fotograven te zetten ik ben tevens opzoek naar fotograaf om foto's te maken voor mijn bedrijf en mijn nieuwe site, dus wie weet iets voor de fotograven die komen (staat los van honden trouwens)

Edit
Wat jammer maar heel begrijpelijk amke

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:44

Jammer Amke maar wel begrijpelijk inderdaad

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 20:08

Jammer Amke, maar ik begrijp het helemaal. Helaas zullen er dan twee fotografen zijn die alleen fotograferen. Ik krijg de plekken niet meer opgevuld voor overmorgen. Tenzij er natuurlijk spontane vrijwilligers zijn, haha. ;)

Lief aangeboden Veronique, maar mijn vader heeft vaart gezet achter de reparatie en haalt nu de auto alweer op! Met uitlaat die het weer helemaal doet, haha.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 20:11

Ik heb de planning zo aangepast dat de onervaren fotografen niet alleen staan zondag... Misschien dat jullie (de fotografen die alleen fotograferen, dat zijn 's morgens Renee en Sanne, 's middags Marinda en Veronique) zelf zondag kunnen kijken, als jullie het vervelend vinden om alleen te fotograferen, om bijvoorbeeld twee modellen tegelijk mee te nemen :Y) Dat jullie bij elkaar in de buurt gaan zitten, zodat jullie elkaar tips kunnen vragen. Zolang jullie je wel aan de planning houden en niet simpelweg na 10 minuten van hond wisselen, maar wel even kijken welk model je op de foto moet zetten op welk tijdstip.

Ik neem a.s. zondag zoals altijd een geprint overzicht mee voor iedere fotograaf! :)

Vind het wel erg jammer dat het animo van de kant van fotografen enorm is achteruit gegaan de laatste jaren... Ik zal er daarom nog eens over nadenken of ik hier persoonlijk nog toekomst in zie, in het organiseren van fotomeetings. Maar daar kom ik later op terug en misschien kunnen we het er zondag nog over hebben. :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:26

Ik zal kijken of ik hulp kan inschakelen zodat iemand anders met Mo kan zodat ik kan fotograferen, goed?

Ik snap het inderdaad Jorinda. Erg jammer. -O- ik ga sowieso nog diversen tippen!

Terre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:31

Als ik vanuit mezelf kijk, had ik wel mee gewild als fotograaf, enkel heb ik mijn zoomlens nog niet.
En enkel met de kitlens fotograferen vind ik minder geslaagd.
Anders had ik me zeker wel opgegeven.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 20:32

Dat probleem heb ik ook Fiona... Mijn broertje heeft een prachtige camera, maar alleen een kitlens. Dan moet ik zo ongeveer in de hond kruipen voor een goede foto en zit ik de rest van de fotografen enorm in de weg :')

Dat is goed Magda! Maar voel je niet verplicht, hè?

Terre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:33

Ja daarom, dus dat zie ik niet zitten. Had ik hem wel gehad, dan had ik me wel aangemeld ;)

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:34

Dat is ook echt zonde Jorinda! Ik baal ook echt enorm dat ik af heb moeten zeggen.. Vooral ook omdat ik vind dat jij altijd top georganiseerde meetings hebt.
Maar misschien moet het op een andere manier georganiseerd worden oid. Dat er meer mensen blijven hangen. Moet ook zeggen dat het in sommige gevallen niet alleen vanuit de fotografen wordt afgezegd, maar ook modellen op het laatste moment. Zonde, voor beide kanten. Het is zo'n mooie manier om te oefenen!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:38

Ik heb nog een 55-200 en een 75-300 lens (beide van Tamron). Mochten die gebruikt willen worden, dan kan ik die ook meenemen :j
Ik gebruik zelf mijn 70-200 namelijk :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:54

Ik heb van Sony nog een 55-200 mm en van Minolta een 70-300 mm lens die geleend mogen worden. En bij uiterste zorgvuldigheid ook een Nikon 55-200 mm en Nikkon 70-300 mm lens.

Jorinda, ik twijfel. Want vind het wel een super oefening voor Mo dus wil hem zeker mee hebben. Maar nu er een tekort ontstaat, gaat mijn "fotografie_gevoel" ook spreken. :P

Rozenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:08

Ik zit nog steeds heel hard te hopen dat ik beter word. Ik heb er een hard hoofd in. Heb voor en bijholte ontsteking. Zit aan de antibiotica en het wil nog niet beter worden. Ik baal als een stekker en ik vind zeker dat je door moet gaan met organiseren. Altijd goed georganiseerde meetings Jorinda. En ook nog eens met honden.Ik zou het jammer vinden als je het niet meer gaat doen. Al begrijp ik jou standpunt heel goed.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 21:21

Lekker met Mo komen, Magda! Ik weet zeker dat de fotografen enorm balen als Moritz niet mee gaat. :)

Ik zal even vragen welke camera mijn broertje heeft :+ Volgens mij een Canon. Als ik een lens kan lenen, kan ik misschien zijn camera mee nemen. Als hij hem niet zelf nodig heeft natuurlijk.

Ik vind jullie complimenten over mijn meetings echt heel lief :o Maar vanuit modellen (bij deze meeting valt het dan heel erg mee moet ik zeggen) en voornamelijk vanuit de fotografen komen er gewoon steeds vaker geen leuke, enthousiaste reacties meer, in de zin van op het laatste moment afzeggen (ook zonder reden) of gewoon helemaal geen reactie geven op pb's.

Dat maakt het natuurlijk voor de organisatie ontzettend demotiverend om door te gaan met het organiseren van fotomeetings. Om maar even heel kapsones over te komen misschien, maar voor mij natuurlijk al helemaal. Ik haal er helemaal geen winst uit, ik kom puur voor jullie en puur voor de organisatie - en natuurlijk ook voor de gezelligheid. Zelfs als ik a.s. zondag foto's kom maken, is het voor mij geen win-win situatie, omdat ik sinds twee jaar bewust geen portfolio meer opbouw - ik vind de fotografie en de "nasleep" ervan gewoon niet meer zo leuk. Ik zou het dan echt voor de modellen doen en voor de fotografen dat ze er niet helemaal alleen voor staan. Ik sta daar wel een hele dag te "niksen" en ik betaal ook mijn benzine ervoor. En begrijp me niet verkeerd, ik doe het echt met liefde. Voor de fotografen zodat ze hun portfolio kunnen opbouwen, zonder dat ze zich druk hoeven te maken om tijd en 'oh jee, we hadden 10 minuten geleden al moeten wisselen, maar ik was heel druk bezig met fotograferen'. Voor de modellen zodat zij een prachtige herinnering hebben voor later aan hun trouwe viervoeter. En ook natuurlijk wel een beetje voor mezelf, want ik heb het altijd erg leuk gevonden om fotomeetings te organiseren en iedereen op de dag zelf lekker bezig te zien. Maar dat plezier gaat er op deze manier een beetje af en dan zou ik het echt puur nog maar voor de ander doen en niet ook een heel klein beetje voor mezelf.

En dan zou je zeggen "dan doe je het met wat minder fotografen en wat minder modellen organiseren", maar de vorige keer had ik 6 om 6 en had ik precies hetzelfde probleem.

Ik wil niemand hier persoonlijk mee beledigen of voor het hoofd stoten, dat natuurlijk voorop gesteld, maar het is wel een beetje 'wie de schoen past, trekt hem aan' en ik wilde toch wel graag van mijn hart hebben dat ik het als organisatie heel erg vervelend vind en dus daarom mijn twijfels plaats bij het door laten gaan van de (grof geschetste) plannen die ik al voor het najaar had.

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:38

Dat snap ik heel goed Jorinda! :)

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:10

Ik begrijp het ook heel goed.
Maar ik wil ook even complimenten maken, want ondanks de afmeldingen blijft het schema toch heel duidelijk.
En ik ben er gewoon zondag hoor. Mooie modellen, goed georganiseerde meeting, kortom het komt vast goed zondag. :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:16

Ik snap het heel goed, ben zelf ook vrijwel gestopt met fotograferen puur door dat de meetingen niet leuk meer waren. heel jammer in het begin was het altijd heel leuk maar een groot deel verpest het voor mensen die het wel leuk vinden.
Deze ''bokkers'' zeggen steeds af zowel als model als fotograaf en daarbij zie je als fotograaf ook continue de zelfde modellen.

Dat achter me latend heb ik er echt zin in, jou meetingen waren altijd nog gezellig tot nu toe jorinda dus dat word leuk weer een bij te kletsen :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 07:46

Daar sluit ik mij helemaal bij aan, jouw meetings zijn altijd een gezellig dagje uit! :D

Ik neem Mo inderdaad gewoon mee en zal zoveel mogelijk fotografen gaan tippen. :)