[M] Is er animo voor een bruidsmodefotomeeting, strand & bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Is hier animo voor? Alleen bij echte interesse invullen s.v.p.

Als model
24 (44%)
Als fotograaf
30 (55%)

Totaal aantal stemmen: 54

Bagheera_206

Re: [M] Is er animo voor een bruidsmodefotomeeting, strand & bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 08:12

Oeps... :=

Mss kan TS dan even de reservelijst posten en de bovenste twee uitnodigen als ze nog kunnen?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 08:18

Als ik naar de lijst van pagina 8 kijk was ik daar uiteindelijk nog de enige reserve en ben ik opgeschoven naar de gewone lijst. Zou het mosschien kunnen dat de reserven zijn gewisseld naar het andere topic? :=

Ik dacht dat er nu twee afhaakjes waren dus dan denk ik dat jullie beiden mee zouden moeten kunnen. Dit laat ik graag even aan TS over, want zij weet precies de meest recente lijst.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 08:33

Er hebben zich zoveel mensen aangemeld en er was een kleine reservelijst. Want ik stond niet in de reservelijst eerst. Ik kon namelijk zo mee.

Maar alleen ik ben toch uitgevallen? :j

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 08:41

Begrijp ik maar als er een hele wachtlijst is met fotografen waarom was demi haar plekje al wel bevestigd terwijl zij zich eind maart heeft aangemeld en ik al begin maart???? Volgens mij wordt er dan helemaal geen wachtlijst afgegaan!...

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 08:43

Geen paniek op deze vroege zondagmorgen. :') De meeting is pas over 2 weken en TS zal jullie vast wel laten weten hoe het zit met de reservelijst en wie er mee mag voor de afhaakjes. Op pagina 8 was er iig nog een reservelijst en door afhaakjes kon ik mee.

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 08:54

Haha richard ik heb helemaal geen paniek hoor! :) als ik niet meekan om wat voor reden is het jammer ! Tis erg ver rijden voor mij en zit tegen die tijd in de 7e maand van mijn zwangerschap dus zal ook even aanpoten worden en lukt het deze meeting niet dan na de bevalling weer eens inschrijven voor 1
Maar zou het wel leuk vinden als het WEL kan natuurlijk! :) ik wacht de reactie van ts af

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 08:55

Rustig aan mensen :D. Ik wilde even aangeven dat TS ergens in het begin aangeeft dat er 23 fotografen zich hebben aangemeld en ze de aanmelding sluit. Vervolgens worden er 8 (?) gekozen en een reservelijst van 3 opgesteld.
Dat betekend dat er 12 fotografen zijn die wellicht ook nog graag meewillen. En aangezien Demi er wel gewoon tussen kon uiteindelijk (en niets ten nadelen van jou Demi natuurlijk :), jij had je ten slotte volgens mij ook opgegeven in het begin) dacht ik misschien is het eerlijker om de 'overige' 12 nu te benaderen. Al dan niet op volgorde van aanmelding ;).
Anyhow ik hoef eigenlijk niet mee 2 mei naar de meeting, maar volg het topic nog wel steeds omdat ik nieuwsgierig ben naar de resultaten. En omdat ik het opvallend vond hoe het nu verliep met de fotografen wilde ik dat even gezegd hebben, misschien zijn er namelijk wel een aantal die zich hadden opgegeven en wel nog steeds graag meewillen!

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 08:58

Begrijp jou ook hoor zie dat jij je in december had opgegeven dus als jij meewilt heb je natuurlijk voorrang op mij :) ik had me 9 maart pas opgegeven :)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 09:02

Ik stond toen der tijd in de reservelijst van 3 fotografen, volgens mij was het zo toen er iemand uitviel dat het erom ging of je zelf bevestigde of je kon. Ik stond als 2e, maar was er als eerste bij met zeggen dat ik mee kon en dus mocht ik mee.

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 09:04

Waar staat trouwens het topic voor de strand meeting kan die nergens vinden :p

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 09:18

Cindy, ik heb me helemaal niet later op gegeven. Ik heb me 30 november al opgeven ;)

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 09:35

Oke haha dan begrijp ik er helemaal niets meer van :p ik zie het wel wacht de reactie van ts af :)

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 09:45

Er waren in totaal 26 fotografen die zich VOOR de sluiting hebben aangemeld, daarvan heb ik er in totaal 5 gekozen en 4 geloot. De reservelijst die ik heb gepost, is gekozen en daarna heb ik er nog 3 geloot als reserve achter de schermen, de rest van de lijst kwam te vervallen. Dinsdag of woensdag zal ik even kijken wie er op die lijst stond.

Edit: bovengemelde lijst geldt voor beide meetings. De bedoeling was in principe 1op1 fotograferen, maar dat wordt hem al niet meer ;p

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 10:02

Dank je wel voor je duidelijkheid. Dan wachten we jouw berichtje dinsdag af om te kijken of Cindy mee kan/mag. :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:08

Moeten de fotografen er ook al om 10.00u zijn? := Als het een kwartier lopen is, is het dan ook goed dat Marit en ik er dan om 10.30u zijn? Ik begrijp inderdaad dat de modellen er iets eerder moeten zijn om om te kleden en voor make-up.

@Marit: Ik haal jou dan om 09.30u op. ;)

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 15:02

Ik heb besloten het bij de lijst te houden zoals hij in de eerste instantie was, ik heb het andere lijstje namelijk verwijderd denk ik(ik kan hem niet meer vinden), alleen met wat afmeldingen dan.. Yvette heeft zich helaas ook afgemeld.

Hierbij het nieuwe schema, even een correctie alleen: we verzamelen allemaal rond 10:20, lukt dat Richard? We zullen om 10:35 ongeveer naar de shootlocatie lopen.

Afbeelding

Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat de modellen wel hun eigen make-up vooraf doen (hoeft niet extreem natuurlijk, gewoon waar je je prettig bij voelt. :)), lijkt me namelijk niet erg prettig dat te doen in de auto o.i.d. Wel een tipje: doe geen dikke foundation en/of rouge op, probeer de basislaag zo zacht mogelijk te houden, op een buitenlocatie is dat al snel overdone. Ik zou alleen even niet weten hoe met omkleden... Wat is voor jullie handig, het is namelijk nog wel +-15 min lopen naar de echte locatie..

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:06

10.20u is ook prima hoor. :) Optie is mss ook die parkeerplaats paar honderd meter aan overkant vd weg? Zit je meteen al aan bos/hei toch? Scheelt mss lopen?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:11

Misschien dan wel een beetje sneu voor Cindy? Als Anne het OK vindt kunnen zij misschien saampjes dat Cindy toch mee kan? :=

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:56

@richard lief van je maar jij ging toch de strobist uithangen ;) dan kan jij dus niet doen wat je zou willen doen!
Dus laat het maar dan!
Jammer maar ik zoek wel een andere meeting waar dit thema in terug komt een keer.

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:59

Oja @richard als jullie nog pannenkoeken gaan eten moet je zeker naar dat pannenkoekenhuis gaan in woudenberg. Was mijn opa zijn favo pannenkoekenhuis en ben er vaak geweest toen hij nog leefde! Super lekker eten daar!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:41

Oh. Anne wilde ook alleen... Oeps... :=

Jaaaaah! Gaan daarna nog even pannenkoeken en hopelijk op het terras zitten. :D

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 18:32

neee hoor ik wil best met iemand samen! :D

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 18:38

Bagheera_206 schreef:
Moeten de fotografen er ook al om 10.00u zijn? := Als het een kwartier lopen is, is het dan ook goed dat Marit en ik er dan om 10.30u zijn? Ik begrijp inderdaad dat de modellen er iets eerder moeten zijn om om te kleden en voor make-up.

@Marit: Ik haal jou dan om 09.30u op. ;)

Ik rij ook mee! :Y)

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 19:03

Ik vind het persoonlijk oneerlijk om nu 'At random' iemand die zich opgegeven had mee te nemen terwijl de rest is geloot... Vind het daarom erg lastig dit te beslissen. Ik heb Eva vorige week gesproken, maar die wist het niet ivm betalende klanten. Ik denk daarom dat ik het hierbij laat..

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 19:06

Dus anna jij wilt eigenlijk best samen en alsnog kan ik dan niet mee @lovesushi?? ....:(