Mss kan TS dan even de reservelijst posten en de bovenste twee uitnodigen als ze nog kunnen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De meeting is pas over 2 weken en TS zal jullie vast wel laten weten hoe het zit met de reservelijst en wie er mee mag voor de afhaakjes. Op pagina 8 was er iig nog een reservelijst en door afhaakjes kon ik mee.
als ik niet meekan om wat voor reden is het jammer ! Tis erg ver rijden voor mij en zit tegen die tijd in de 7e maand van mijn zwangerschap dus zal ook even aanpoten worden en lukt het deze meeting niet dan na de bevalling weer eens inschrijven voor 1
ik wacht de reactie van ts af
. Ik wilde even aangeven dat TS ergens in het begin aangeeft dat er 23 fotografen zich hebben aangemeld en ze de aanmelding sluit. Vervolgens worden er 8 (?) gekozen en een reservelijst van 3 opgesteld.
, jij had je ten slotte volgens mij ook opgegeven in het begin) dacht ik misschien is het eerlijker om de 'overige' 12 nu te benaderen. Al dan niet op volgorde van aanmelding
.
ik had me 9 maart pas opgegeven

, lijkt me namelijk niet erg prettig dat te doen in de auto o.i.d. Wel een tipje: doe geen dikke foundation en/of rouge op, probeer de basislaag zo zacht mogelijk te houden, op een buitenlocatie is dat al snel overdone. Ik zou alleen even niet weten hoe met omkleden... Wat is voor jullie handig, het is namelijk nog wel +-15 min lopen naar de echte locatie..
Optie is mss ook die parkeerplaats paar honderd meter aan overkant vd weg? Zit je meteen al aan bos/hei toch? Scheelt mss lopen?
dan kan jij dus niet doen wat je zou willen doen!
Bagheera_206 schreef:Moeten de fotografen er ook al om 10.00u zijn?Als het een kwartier lopen is, is het dan ook goed dat Marit en ik er dan om 10.30u zijn? Ik begrijp inderdaad dat de modellen er iets eerder moeten zijn om om te kleden en voor make-up.
@Marit: Ik haal jou dan om 09.30u op.