Paarden fotomeeting Diever

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Paarden fotomeeting Diever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:55

Ik zou dat persoonlijk erg jammer vinden want juist die losgooi/longeer foto's zijn een waardevolle toevoeging voor een portfolio. Rij foto's zijn dat totaal niet.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:23

Zoals ik al zei maakt het mij niks uit :)

cashje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:46

andola: ook niet rijden. kan aan longe. niet los!

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:34

Rijfoto's "totaal niet"? Spreek voor jezelf, zou ik zeggen :Y) Losgooifoto's wordt je onderhand ook mee doodgegooid, denk dat mooie rijfoto's met een aparte combinatie (zoals Cash :D , heb je die manen gezien? ) zeker een mooie aanvulling zou kunnen zijn en, aangezien het van twee kanten moet komen, ook leuk is als de modellen de foto's krijgen die ze graag zouden willen.

Ik vind persoonlijk longeren geen probleem, als je de paddock niet vertrouwd moet je het gewoon niet doen; veiligheid voor alles! In paddock zit je sowieso ook een boel lijntjes weg te werken. :)

Kimberley: als er minder mensen willen/durven losgooien, houden we ook meer tijd na die tijsplanning over voor eventuele ruiters hè ;) Als ze de spullen al meenemen naar de plek, scheelt het al heel wat tijd...

Ik heb er iig zin in, hopen dat het niet zo steenkoud wordt als sommigen zeggen.. :=

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 19:36

3 berichten namens anderen:

Citaat:
Kir_A: Hoi!

Ik speel het maar even via jou, aangezien ik nog steeds niet kan reageren

Ik las het stukje over losgooien en rijden. Ik vind persoonlijk fotograferen aan een longe niets, worden geen mooie foto's in mijn ervaring. Daarnaast is een telelens (waar ik mee fotografeer) daar ook niet handig voor. Ik stel voor dat de mensen die niet willen losgooien gaan rijden! (:

Zou je dit voor mij in de topic willen plaatsen? Dankje!

Groetjes

Citaat:
_Ilsee_: Hoihoi,

Ik zag dat jullie een extra fotograaf hebben voor zondag, ik zou me dan liever als fotograaf willen afmelden.. ik heb het behoorlijk druk met de studie en heb die tijd echt nodig om mijn assignments af te krijgen. Ik vind het echt jammer maar school gaat voor..

Groetjes, Ilse

Citaat:
Andola: Hoi

Helaas kan ik nog steeds niet zelf plaatsen.

Maar ben als eerste aan de beurt om mijn paard los te gooien, maar twijfel. Ik wil hem wel aan de longeerlijn doen eventueel.

Het liefst wil ik in de losgooi tijd foto's van mij met mijn paard in herfstkleuren.

Groetjes Andola

Verder is de mijne nog geen 3 jaar dus ga ik zelf ook niet rijden, hij kan wel gewoon los in een paddock!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:46

IK vind het voor MIJN portfolio geen toevoeging nee. IK ga naar meetings voor de losgooi foto's want die zijn naar MIJN mening het waardevolst voor MIJN portfolio. Aan een longeerlijn vind ik geen probleem.

Leer lezen? Alsjeblieft zeg :')

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:47

Grinnik, zeg, blijf ademen.

WiancaR schreef:
Ik zou dat persoonlijk erg jammer vinden want juist die losgooi/longeer foto's zijn een waardevolle toevoeging voor een portfolio. Rij foto's zijn dat totaal niet.

Leer formuleren, kan je ook zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:51

Ik dacht ik maak het maar even duidelijk wat ik bedoel aangezien het schijnbaar niet begrepen werd ;)

Oh en voor de duidelijkheid; ik wil uiteraard gewoon rij foto's maken, maar liever niet ten koste van het los laten of longeren.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 20:00

Dat begrijp ik wianca :) we kunnen bijvoorbeeld wel doen dat degene die s'ochtends willen rijden voor de begin tijd al rijden en de fotografen die dat willen fotograferen dus ook eerder komen, en degene die smiddags nog willen rijden aan het eind kunnen rijden zodat de fotografen die geen interesse hebben weg kunnen

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:27

kimberley23 schreef:
Andola: ?
Berdien: Kan niet rijden. Wel longeren, in ieder geval niet los.
Ed Kingzo: ?
Nowemy: Maakt het niet uit.
Coronalime: wil wel graag rijden! :D
_Zoe: ?
Monique: Gaat niet rijden. Wel losgooi/longeren?
Cashje: Liever rijden dan longeren. In ieder geval niet los.

Wowww volgens mij is dit alles samengevat maar als mensen niet losgooien maar wel weer willen rijden moeten we wel even kijken of dat lukt in de planning...

Ster die kan wel los in de paddock, ze houd alleen wel van hard :P

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:37

Zoe_: dan zit je wel dat degene die gereden hebben s'ochtends, met eventuele zweetplekken op de portretfoto's komen, en dat wordt ook weer niet door iedereen gewaardeerd.. ;)
Voor de middaggroep is het wel een goede oplossing.. :j

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 21:47

Ja dat is waar, maar tot nu toe zie ik ook enkel dat mensen uit de middaggroep graag willen rijden :P

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:48

:Y) Och echt? Dan heb ik niks gezegd! :D Top opgelost zo!

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:40

kimberley23 schreef:
Andola: Gaat niet rijden. Wel longeren, in ieder geval niet los. (ochtend)
Berdien: Kan niet rijden. Wel longeren, in ieder geval niet los. (ochtend)
Ed Kingzo: Maakt het niet uit. (ochtend)
Nowemy: Maakt het niet uit. (ochtend)
Coronalima: wil wel graag rijden! :D (middag)
_Zoe: Gaat niet rijden, kan wel losgooi/longeren. (middag)
Monique: Gaat niet rijden. Wel losgooi/longeren. (middag)
Cashje: Liever rijden dan longeren. In ieder geval niet los. (middag)

Zoë, ben jij er gewoon de hele dag? Omdat je ook met je eigen paard komt enzo? :)

Zo heb vanmiddag (moest toch wachten op de bus) flinke inkopen gedaan bij action voor zondag haha, lekkere muts, handschoenen etc :D Ben er helemaal klaar voor :)

Amanda: Heb je een lift of moet je fietsen? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:43

Ik heb ook handschoenen en een sjaal. Wil nog van die fluffy pluizige thermo sokken of iets in die richting. Wat voor schoenen doen jullie aan? Ik heb eigenlijk nog steeds geen winterschoenen en ga die ook niet meer kunnen kopen voor zondag denk ik. Zou waterdicht heel noodzakelijk zijn? Want dan doe ik gewoon van die regenlaarzen aan :')

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:45

WiancaR schreef:
Ik heb ook handschoenen en een sjaal. Wil nog van die fluffy pluizige thermo sokken of iets in die richting. Wat voor schoenen doen jullie aan? Ik heb eigenlijk nog steeds geen winterschoenen en ga die ook niet meer kunnen kopen voor zondag denk ik. Zou waterdicht heel noodzakelijk zijn? Want dan doe ik gewoon van die regenlaarzen aan :')

Het is op zand, dus water zal denk ik meevallen als je het vergelijkt met gras... Ik heb hele lekkere warme winterpaardrijlaarzen, wel een beetje stug en lomp maar zijn zoooo fijn! Dus die doe ik aan :)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 00:27

Hier bergschoenen van de Kringloop, zijn een beetje groot maar ze zitten heerlijk en zijn z.g.a. waterdicht.. Moet m'n vingetoploze handschoentjes opvissen, en veel laagjes aan, dan moet het toch goed komen :D

Jup Kimberley, ik kan s' morgens met Andola en s' middags met Cashje meerijden :D

Hadden jullie trouwens gemerkt dat er sinds kort in het bericht-typscherm een "upload" klop zit voor foto's? *\o/* Kwam er net een melding van tegen, was me helemaal niet opgevallen dat er nu een extra knop zit :')
Dus geen geklooi met tinypic en dat soort rampsites nodig :D
(al blijf ik gewoon braaf bij mijn picturepush account)

Afbeelding

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 10:17

Ik ben geen held in bewegingsfoto's dus rijden/losgooien maakt mij niet heel veel uit, aangezien ik gewoon moet oefenen met bewegende 'objecten' :) Nou vind ik 'aparte combinaties' wel wat hebben, maar ik denk dat die paarden even apart zijn wanneer je ze losgooit :)

cashje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 11:11

even de upload knop proberen hoor haha.
had nog wat fotos van cash mee gestuurd met de opgave voor de shoot maar die waren niet goed overkomen volgens mij haha dus hier nog 2. die bij de opgave stonden. (als het werkt)

Afbeelding

Afbeelding

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:10

Ja hoor.. toe maar.. maak ons maar jaloers :+
Wat een knapperd!

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:13

Wauw die blackfoto met die manen! Prachtig <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:14

Ik wil ook zulke lange manen bij mijn paard <3

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:17

Hallo dan! <3 wat een knapperd zeg!

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 14:02

kimberley23 schreef:
kimberley23 schreef:
Andola: Gaat niet rijden. Wel longeren, in ieder geval niet los. (ochtend)
Berdien: Kan niet rijden. Wel longeren, in ieder geval niet los. (ochtend)
Ed Kingzo: Maakt het niet uit. (ochtend)
Nowemy: Maakt het niet uit. (ochtend)
Coronalima: wil wel graag rijden! :D (middag)
_Zoe: Gaat niet rijden, kan wel losgooi/longeren. (middag)
Monique: Gaat niet rijden. Wel losgooi/longeren. (middag)
Cashje: Liever rijden dan longeren. In ieder geval niet los. (middag)

Zoë, ben jij er gewoon de hele dag? Omdat je ook met je eigen paard komt enzo? :)

Zo heb vanmiddag (moest toch wachten op de bus) flinke inkopen gedaan bij action voor zondag haha, lekkere muts, handschoenen etc :D Ben er helemaal klaar voor :)

Amanda: Heb je een lift of moet je fietsen? ;)

Ik weet niet precies hoe dat normaal werkt, ik kan in het begin wel even komen met de auto ofzo, maar daarna moet ik inderdaad weer terug naar m'n eigen paard om die klaar te maken, en is ook nog dik 50 minuten lopen. Kan hem ook al direct s'ochtends meenemen maar dan is hij helemaal in slaapstand voordat hij zelf op de foto kan waarschijnlijk :')

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:29

Meestal is de organisatie bij een meeting er 's ochtends het eerste, zodat diegene de modellen/fotografen kan ontvangen. Beetje kennismaken, roosters bekijken wie met wie gaat. Daarna gaan de modellen zich klaarmaken en gaan de fotografen meestal de paddock uitzetten. En dan begint het foto's maken, zorgt de organisatie dat iedereen goed doorwisselt en op tijd bij de paddock is etc.

En dan 's middags hetzelfde riedeltje weer overnieuw! :)