Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Kir_A: Hoi!
Ik speel het maar even via jou, aangezien ik nog steeds niet kan reageren
Ik las het stukje over losgooien en rijden. Ik vind persoonlijk fotograferen aan een longe niets, worden geen mooie foto's in mijn ervaring. Daarnaast is een telelens (waar ik mee fotografeer) daar ook niet handig voor. Ik stel voor dat de mensen die niet willen losgooien gaan rijden! (:
Zou je dit voor mij in de topic willen plaatsen? Dankje!
Groetjes
Citaat:_Ilsee_: Hoihoi,
Ik zag dat jullie een extra fotograaf hebben voor zondag, ik zou me dan liever als fotograaf willen afmelden.. ik heb het behoorlijk druk met de studie en heb die tijd echt nodig om mijn assignments af te krijgen. Ik vind het echt jammer maar school gaat voor..
Groetjes, Ilse
Citaat:Andola: Hoi
Helaas kan ik nog steeds niet zelf plaatsen.
Maar ben als eerste aan de beurt om mijn paard los te gooien, maar twijfel. Ik wil hem wel aan de longeerlijn doen eventueel.
Het liefst wil ik in de losgooi tijd foto's van mij met mijn paard in herfstkleuren.
Groetjes Andola
kimberley23 schreef:Andola: ?
Berdien: Kan niet rijden. Wel longeren, in ieder geval niet los.
Ed Kingzo: ?
Nowemy: Maakt het niet uit.
Coronalime: wil wel graag rijden!
_Zoe: ?
Monique: Gaat niet rijden. Wel losgooi/longeren?
Cashje: Liever rijden dan longeren. In ieder geval niet los.
Wowww volgens mij is dit alles samengevat maar als mensen niet losgooien maar wel weer willen rijden moeten we wel even kijken of dat lukt in de planning...
kimberley23 schreef:Andola: Gaat niet rijden. Wel longeren, in ieder geval niet los. (ochtend)
Berdien: Kan niet rijden. Wel longeren, in ieder geval niet los. (ochtend)
Ed Kingzo: Maakt het niet uit. (ochtend)
Nowemy: Maakt het niet uit. (ochtend)
Coronalima: wil wel graag rijden!(middag)
_Zoe: Gaat niet rijden, kan wel losgooi/longeren. (middag)
Monique: Gaat niet rijden. Wel losgooi/longeren. (middag)
Cashje: Liever rijden dan longeren. In ieder geval niet los. (middag)
WiancaR schreef:Ik heb ook handschoenen en een sjaal. Wil nog van die fluffy pluizige thermo sokken of iets in die richting. Wat voor schoenen doen jullie aan? Ik heb eigenlijk nog steeds geen winterschoenen en ga die ook niet meer kunnen kopen voor zondag denk ik. Zou waterdicht heel noodzakelijk zijn? Want dan doe ik gewoon van die regenlaarzen aan
kimberley23 schreef:kimberley23 schreef:Andola: Gaat niet rijden. Wel longeren, in ieder geval niet los. (ochtend)
Berdien: Kan niet rijden. Wel longeren, in ieder geval niet los. (ochtend)
Ed Kingzo: Maakt het niet uit. (ochtend)
Nowemy: Maakt het niet uit. (ochtend)
Coronalima: wil wel graag rijden!(middag)
_Zoe: Gaat niet rijden, kan wel losgooi/longeren. (middag)
Monique: Gaat niet rijden. Wel losgooi/longeren. (middag)
Cashje: Liever rijden dan longeren. In ieder geval niet los. (middag)
Zoë, ben jij er gewoon de hele dag? Omdat je ook met je eigen paard komt enzo?
Zo heb vanmiddag (moest toch wachten op de bus) flinke inkopen gedaan bij action voor zondag haha, lekkere muts, handschoenen etcBen er helemaal klaar voor
Amanda: Heb je een lift of moet je fietsen?