Kwartietje later gok ik...vergeet niet dat we vanaf mij even anders naar Amersfoort moeten rijden omdat ze met de weg bezig zijn...moeten even over Leusden gok ik...
Ik vond het ook super leuk en gezellig! Hadden het enorm getroffen met het weer. Deze meeting smaakt naar meer en naar part threeeeeee. Ik ben net thuis na alle detours en iedereen thuis afgezet te hebben. Nu aan het importeren... De pannenkoek was ook erg lekker!
Marjoow schreef:Als het in de buurt is, houd ik me aanbevolen! Wil nu graag wat meer HDR gaan oppakken Helemaal aangestoken?
Nice geHDR't. Daar ben ik nog niet zo handig mee. Dit keer ook geen belichtingstrapjes gemaakt. Hoe heb jij het gedaan? Gewoon met Ps?
Photomatix Pro, gaat heel handig eigenlijk. Alle fotos in elkaar, alignen en dan kun je de foto verder aanpassen of standaard effecten instellen
Marjoow schreef:Photomatix Pro, gaat heel handig eigenlijk. Alle fotos in elkaar, alignen en dan kun je de foto verder aanpassen of standaard effecten instellen Ook mss eens proberen dan maar. :0