Ik reageer later vanavond even op de bericht Lianne, ik ben aan het werk haha
Herlinde98
Geplaatst: 04-12-14 18:25
Dit zijn trouwens ook nog mijn halsters en het hoofdstel..
xLianneZorro
Geplaatst: 04-12-14 19:58
S_imonee schreef:
Ik reageer later vanavond even op de bericht Lianne, ik ben aan het werk haha
Doe maar rustig aan hoor
xCynthiaVos
Geplaatst: 04-12-14 23:09
Ook hier even de vraag.
Iemand nog interesse in de volgende dingen : - Leder halster wit onderlegd. - Roze touwhalster. - Hoofdstel lak wit onderlegd. ( full en cob aka pony ) - Arabisch showhalster.
Ik heb ook niet iets nieuws... Doe gewoon mijn jeans aan enuuh.... Denk gewoon een sweater met mijn paarden jas er over en misschien een lekkere warme sjaal!
Ik doe mijn bruine paardrijbroek aan.. En mijn goede grijze winterjas..die matched met mijn muts en dekje van Beer.
Knollie net even de manen netties geknipt en morgen eens zien of ik nog wat van de staart kan maken... wassen weet ik niet of dat 'm wordt.. bettie kold!
xPearl
Geplaatst: 05-12-14 18:58
Ik heb echt wel zin om Beer op de foto te zetten ! Weet niet of je je nog iemand kan herinneren die reageerde op een facebook bericht van jou die Beer met n keuring in Hardenberg op de foto heeft gezet, maar daarvan geen foto's meer had? Nja. Dat was ik dus! Hahaa. Volgensmij was dat op n 'groep' op facebook, haha
- Als ik de goede persoon voor me heb nu... Hahahaa
kristelhans
Geplaatst: 05-12-14 19:07
Ohhhhh??? Dat herinner ik me nog wel geloof ik! Die foto dat ie rent als een bulldozer waarbij ik hem niet kan bijhouden...
Deze toch?
Edit: Beer is wel heeeeuuul erg veranderd... Veel breder en gespierder!
Jaaa! Dan ben jij het wel! ^^ Ik heb zelf geen foto's meer daarvan. Maar iemand met wie k meewas heeft er nog wel een paar op haar facebook staan. Ik kan er vanavond of morgen wel even wat sturen, haha.
Aaah thanks, zou ik leuk vinden! En superleuk dat je hem dan zondag gaat zien! Het is een schatje..grote bek maar een heeeeel klein hartje! Leukste paard van de wereld!
Hoi allemaal.... Kruip-onder-steen-smurf meld zich ook even hi hi hi... Ik zou zondag met Bennie komen.. Maar sinds de zomer Heb ik zo een verschrikkelijk knappe bonte dame hier lopen... Met van die mooie lange satijnen manen...
En laat haar baasje Kees nou zondag in Ommen zijn met haar pap.. Dus heb ik aan Simone gevraagd of het een probleem zou zijn dat ik wiselde van pony.... En bij deze ... Lady en Kees als mystery combi... En haar pap begeleid haar met rijden.. Hij neemt wwarschijnlijk zijn grote zwarte paard mee dan kunnen ze samen oprijden...En anders help ik haar met rijden. Want uiteraard ben ik er ook.
Even om jullie heel nieuwschierig te maken. Kees is een super spontane meid, en ik denk dat ze het zusje van Marlinde en de prachtige zwarte shet geweldig zou vinden. En haar maatje heet Lady ( die woont bij mij, staat op het laatste filmpje van de gezellige mensen) heel mooi getekent bont, midden maat shet .. En hier stop ik hi hi hi... Verheug me er onmeu- ig op hi hi.. Vandaag al zitten sleutelen aan onderdelen van de uitrusting. Scheerlijntjes durf ik niet bij te scheren... Dus het scheerwerk is een beetje ) ...
Ik heb er zo veel zin in! Maar vind het wel een beetje spannend, heb namelijk geen idee hoe Silas gaat reageren
JewEmm
Geplaatst: 05-12-14 21:53
JewEmm schreef:
Wie kan mij een lift geven van en naar het station?
Ik had er namelijk op gerekend dat ik de maandag terug naar huis kon, maar er wordt hier op maandag gestaakt met treinen, dus ik moet na de meeting een trein naar het zuiden hebben...
Sure_lee
Geplaatst: 05-12-14 22:00
xLianneZorro schreef:
Ik heb er zo veel zin in! Maar vind het wel een beetje spannend, heb namelijk geen idee hoe Silas gaat reageren
Hier hetzelfde
S_imonee
Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-14 22:01
Je kan ook wel met mij mee hoor, neem aan dat dat wel goed komt. Vanaf Zwolle kun je vele kanten op.