Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elwinfield schreef:Ik eventueel ook wel
kristelhans schreef:Ja, ik ken de weg daar en wil wel rijden!
Ik wil echt het liefst 23 nov als ik uitgekozen wordt, omdat ik waarschijnlijk 7 dec geen vervoer heb en dus niet die kant op kan komen ... En als het plan is om nog even te gaan rijden/rijfoto's te maken, dan moet ik wel met Espace uitgekozen worden want op Nelly rijden is nogal zielig
thanks!

ik wilde nog rijden vanochtend... maar ben al verkouden. S_imonee schreef:Ik heb nu van 8 fotografen. Een krijg ik zaterdag, want zij is op vakantie. En dan moet ik van 1 nog de stemmen hebben.
dat ben ik! Ik ga er vanavond even voor zitten, kan dat nog? Ik wil wel nog graag stemmen hoor, maar heb zelf een meeting "overgenomen" van iemand (was niet mijn bedoeling, maargoed) en die valt nu helemaal uit elkaar qua afmeldingen, dus ik moet even héél veel dingen tegelijk voor regelen.. Tel daar twee fotoshoots in drie dagen bij op èn mn normale werk vandaag (incl. kapotte fiets...
)
Veel heuveltjes voor de bilspieren! Ik ga deze week nog een keer heen met mijn 'project' merrie, dat wordt vooral stappen en wat draven. Die zit in een opbouwtraject en daar is de ondergrond zo fijn.
)
Heb wel eens bij de Archemerberg geparkeerd en dan via de Lemelerberg rondje Sahara en weer terug, mooie rondje van 30 km.