Fotomeeting Amsterdamse bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NaomixAline

Re: Fotomeeting Amsterdamse bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 15:23

Beetje jammer dat er zoveel fotografen zich hebben afgemeld..

Ik heb er in ieder geval zin in, ben gisteren nog in het bos geweest en het was best oranje gekleurd!

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 15:32

Pff ik dacht lekker makkelijk op de fiets maar mijn rug heeft het weer eens begeven.. 3 kwartier fietsen heen en terug is dus niet echt een optie als ik ook de hele dag sta te fotograferen :\ Ga vanavond even precies uitzoeken hoe ik er met het OV kom! Of gaat er toevallig ook iemand met OV vanuit de richting van het CS die me het kan vertellen? :)

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 15:47

Ik kom vanaf Haarlem en kan mensen van NS station Haarlem Spaarnwoude meenemen. Verder kom ik nergens langs wat OV betreft.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 15:54

Ik haal al iemand op bij abcoude, kan max nog 2 mensen ophalen. (fotografeer zelf)

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 15:56

ik ga proberen om de hele dag te komen! zeg dat andere denk ik gewoon af :) misschien mensen die langs amsterdam zuid of amsterdam centraal komen? misschien dat ik met OV ga namelijk.

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:33

Abcoude en Spaarnwoude is allebei heel erg om voor mij. Als iemand me ergens in Amsterdam zou kunnen oppikken (A'veen kan ook als het in de buurt van een OV-halte is) zou het heel fijn zijn! :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:36

Sparkles schreef:
Abcoude en Spaarnwoude is allebei heel erg om voor mij. Als iemand me ergens in Amsterdam zou kunnen oppikken (A'veen kan ook als het in de buurt van een OV-halte is) zou het heel fijn zijn! :)

Ik zit in de middaggroep, als het voor jou echt een probleem is haal ik je s'ochtends op in A'veen, zet je af en ga daarna naar stal. Ik ga echter na afloop eerst weer met paard en al lopend naar stal in Aalsmeer.

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:49

Cindeeh schreef:
Mosh schreef:
Als er nog iemand mee wil rijden vanaf Hoorn/Purmerend/Zaandam? ;)

Ik woon praktisch naast de snelweg. Dus purmerend (afslag 4) zou fijn zijn!

Aanbod staat nog steeds :D Denk dat ik rond kwart voor 9 langs P'end kom. Als je even je nummer doorstuurt per PB dan houden we verder contact?

Heb helaas niet meer plaatsen in de auto.

Chico's staart net vast gewassen. Hij heeft uitgerekend nu natte mest -O- Dat wordt shampoo, water en handdoek meenemen morgen. Heb er veel zin in *D

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:21

Ik kom langs de eindhalte van de metro 51, dus westwijk. Als iemand daar in wilt stappen kan dat! (In de ochtend). Dat is vanaf zuid 20 minuutjes met de metro en vanaf centraal 45 volgens mij!

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:40

@ gaucho, superlief!! Maar dan kan ik beter met Naomi mee denk ik. Ik kan wel met de 51 naar WW komen :) Ik PB je m'n nummer even Naomi, misschien kunnen we dan even appen hoe en wat?

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:32

Heb vandaag nog aangekeken maar ben echt te ziek.. hoop dat jullie er begrip voor hebben. Het spijt me echt..

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:37

Oke, ik heb een beetje een stomme situatie...

mijn eerste trein vertrekt pas om 7.23 :-0

Dat betekent dat ik op zn vroegst 9.10 uur op station abcoude kan zijn waar verography mij oppikt, en het ergste is nog, ik moet twee keer overstappen in minder dan 2/3 minuten.

Ik kom zowiezo!! Maar als alles tegen zit is er kans dat ik te laat kom

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:42

EJuniorJoost schreef:
Heb vandaag nog aangekeken maar ben echt te ziek.. hoop dat jullie er begrip voor hebben. Het spijt me echt..

Jammer! We halen je van de lijst. Beterschap!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:45

Unleash schreef:
Oke, ik heb een beetje een stomme situatie...

mijn eerste trein vertrekt pas om 7.23 :-0

Dat betekent dat ik op zn vroegst 9.10 uur op station abcoude kan zijn waar verography mij oppikt, en het ergste is nog, ik moet twee keer overstappen in minder dan 2/3 minuten.

Ik kom zowiezo!! Maar als alles tegen zit is er kans dat ik te laat kom

Waar moet je helemaal vandaan komen? Balen dat het zo kort op elkaar zit he. Ik hoop dat je het haalt om te overstappen. Als het goed is, heb je mijn nummer ook gekregen. Hou me maar op de hoogte morgenochtend. We vertrekken sowieso op tijd naar de foto-plek, maar je kunt dan natuurlijk altijd later aanschuiven mocht het nodig zijn.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 20:02

Ik vind het een beetje heel jammer dat ik er best wel veel tijd in heb gestoken en er vervolgens zoveel mensen afzeggen...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 20:03

En het is zulk mooi weer morgen, en prachtig in het bos nu

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 20:10

XxJustinexX schreef:
Ik vind het een beetje heel jammer dat ik er best wel veel tijd in heb gestoken en er vervolgens zoveel mensen afzeggen...

Dat is helaas altijd zo.. Echt jammer!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 20:25

Marcato schreef:
EJuniorJoost schreef:

Jammer! We halen je van de lijst. Beterschap!

Ik zie nu eigenlijk pas dat ik vanmiddag met jou heen en weer had bericht via pb over je vervoer. Je hebt toch niet afgezegd omdat je het teveel gedoe vindt om er te komen? In de berichtjes heb ik je nl niet gehoord over het feit dat je ziek bent.

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 20:31

Komt goed xxjustinexx. We maken er gewoon een gezellige dag van ondanks alle last minute afzeggingen. Mensen nemen het aanmelden voor een meeting gewoon niet serieus... eigenlijk zou je dr een geld boete op moeten zetten. Dan meld opeens niemand zich meer af.

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 21:08

Jammer! We halen je van de lijst. Beterschap![/quote]
Ik zie nu eigenlijk pas dat ik vanmiddag met jou heen en weer had bericht via pb over je vervoer. Je hebt toch niet afgezegd omdat je het teveel gedoe vindt om er te komen? In de berichtjes heb ik je nl niet gehoord over het feit dat je ziek bent.[/quote]

Nee maar hoopte dat ik me beter zou gaan voelen was nog geen half uurtje reizen dus dat is het echt niet, maar voel me gewoon echt niet goed en ben heel erg benauwd..

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:54

Met moeite ook mijn pony schoon gekregen :D m'n groom is al aan het werk gezet haha.

Jammer van de afzeggingen

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:03

Nog even in het kort:

- We zijn nu met 9 fotografen (8 in de middag) en 6 modellen.

- Er wordt gefotografeerd in groepjes van 3 fotografen.

- 9.30 uur verzamelen
- 9.45 uur vertrekken
- 10.00 uur start forograferen

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:45

Als ik morgen één van mijn overstappen niet haal, kom ik wel echt vet te laat. Dan kom ik 10.10 op z'n vroegst bij bushalte 'Nieuwe meerlaan'.

Ik zal jou bellen Marcato, als ik te laat kom. Ik hoop het niet maar de kans is wel groot. Het is 2 uur reizen voor mij, valt best mee, maar mijn eerste trein gaat dus pas om 7.23 dus ik kan met geen mogelijkheid op tijd komen, tenzij ik mijn overstappen haal en 9.10 uur op station Acoude ben.

Jullie horen morgen van mij! Maar ik geloof dat de route naar de fotolocatie niet al te ingewikkeld is.

Ben ook één van m'n geheugenkaarten 'kwijt', heb nog wel één van 32GB dus dat moet genoeg zijn, maar ik baal gewoon dat ik niet weet waar m'n andere is. Heeeeerlijk voorbereid weer zeg, ahum. ;(

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 08:19

Wat jammer dat we ook 2 modellen missen en dat ook echt zo lekker 1 dag ban te voren. Waarom houdem ze er geen rekening mee dat een reserve vragen tijd kost! Pff. Nouja we gaan er een leuke dag van maken. Lotte als jij je overstap al niet haalt wil je dan bellen? Scheelt mij benzine als ik niet hoef om te rijden voor niets :P

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 08:28

Moge! Heb er wel zin in. :j