https://www.flickr.com/photos/127689617@N04/15461886915/
Edit; Weet iemand hoe je een flickr foto op bokt kan weergeven als foto ipv link?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

XxJustinexX schreef:Gave foto's! Je maakt leuke foto's femke! Benieuwd naar mijn preview

Ben ook echt even boos geworden op flickr omdat het niet mee werkte haha, ben benieuwd
Je kan dus alles weghalen en alleen wat tussen de [img] staat laten staan. Je hoeft dan verder zelf niks meer te doen en dus ook niet meer t img knopje van bokt te gebruiken. Als je large formaat neemt, dan is de kwaliteit vaak het mooiste
XxJustinexX schreef:Haha top! Niet op mn vreselijke stem letten, erg verkouden haha. Hoe ging je demo?
En hebben alle fotografen gelezen wat ik vroeg mbt tot hoe lang het ging duren ongeveer en de nabestelprijzen? (Ik wil niet als een zeur overkomen, maar wil graag weten of ik het nog kado kan doen of niet zegmaar)

Zal er eens even naar kijken.
(Ik heb bijvoorbeeld nu de tarievenlijst van Femke gehad, mooie prijzen! Staan geloof ik ook op der site) Dus je bijvoorbeeld ook vergelijken haha!
XxJustinexX schreef:Hehe, ik blijf maar naar die foto kijken suus! Echt complimenten hoe jij steeds vooruit blijft gaan
Wordt gewoon weer verliefd op dat eigenwijze koppie van pony haha![]()