Zo. Blij dat ik nu al wakker ben! Vannacht zo raar gedroomd over dat ik me verslapen had en pas om 11 uur weg kon, vervolgens om 6 uur 's avonds daar pas aan kwam .
Tot straks!
CoSnuf
Geplaatst: 28-09-14 07:54
Larissajulia schreef:
Is er trouwens iemand met een hengstenkeuring voor de portretfoto's die ik misschien kan lenen?
Hengsten ketting bedoel je. Haha heb er wel 1 moeten we niet vergeten dat ik hem weer mee krijg haha. ben je in de ochtend of middag?
Aaaaargh ik ben zoooo kwaad! Er rijden bussen tussen Zwolle en Meppel, ns man vroeg waar ik heen moest, zegt ie dat is die bus. Dus ik in die bus en nu sta ik in fcking Ommen. Zucht, wacht een idioten.
Maar goed ik ga nu dus weer terug naar Zwolle, daar ben ik om 10.42 uur. Ik kan om 11.30 op station Meppel zijn of om 11.47 op station Steenwijk. Is er toevallig iemand van de middaggroep die mij daar, of op een ander station op kan pikken? Dan kan ik in ieder geval die 4 paarden nog mee pikken.
@Jets, oh wat balen zeg.. pff wat een mensen. Wij komen daar niet in de buurt langs.
--
Ik moet trouwens ook nog ens kijken hoe ik Annabel ga vasthouden met hoofdstel. Bn ook vergeten om een hengstenketting te kopen. Waarschijnlijk doe ik de teugels een beetje anders