De tijden zijn nog niet echt bekend geloof ik, maar het wordt iig ochtend en begin middag denk ik! Zou leuk zijn als je erbij kan zijn
Precyll
Geplaatst: 22-09-14 14:17
Ai dan ga ik het niet redden.
magda_90
Geplaatst: 22-09-14 15:43
Nergens anders om, maar deze meeting zal zondag aanstaande plaats vinden. Er is nog geen exact adres bekend, geen tijdstip en wat zijn de definitieve lijsten van opgave? Komt het dus nog goed voor deze meeting? Moet ik anders even helpen TS met de lijsten en planning?
Risje doet voornamelijk de planning. Ik wou graag een fotomeeting organiseren maar toen er actief gereageerd werd in het topic zat ik net midden in een verhuizing. Er is inmiddels wel een groepsapp voor de meeting, zit iedereen hier inmiddels in?
magda_90
Geplaatst: 22-09-14 17:46
Nee. Maar waarom een app en niet in dit topic?
My_Shadow
Geplaatst: 22-09-14 17:48
Nee, ik had wel mijn nummer al aan risje gegeven maar zit nog niet in de groepsapp. Zou ik daar in mogen?
Nee, maar ik overleef het wel Binnenkort een nieuwe Opgelost ^_^ Had er gelukkig geen belangrijke foto's op staan, ding had intern geheugen van een doperwt, paste nagenoeg niks in
Als er genoeg animo voor is, wil ik zeker een opzetje wagen voor zondag. Dan kunnen we het laten doorgaan bij minimaal 3 fotografen en honden. Maar ik kan niet én organiseren op de dag zelf én fotograferen, dus dat vergt van iedereen dan meedenken op de dag zelf. Plus ik ken het gebied niet...
Sowieso, maar het is nu al dinsdag, niemand weet eigenlijk iets qua tijden, laat staan een adres, definitieve lijsten etc. De zondag kan ook voor andere dingen gebruikt worden dus de zekerheid moet nu gewoonweg volgen.