!Mocht er hier iemand voor de shoot een lens willen lenen.. Ik heb een 55-250mm IS in de aanbieding en een 50mm f1.8 beide voor een canon , Santor gaat mee als model dus ik hoef mijn camera natuurlijk niet mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Yvank_ schreef:Leuke foto's!
Mocht er hier iemand voor de shoot een lens willen lenen.. Ik heb een 55-250mm IS in de aanbieding en een 50mm f1.8 beide voor een canon , Santor gaat mee als model dus ik hoef mijn camera natuurlijk niet mee
zit al een hele tijd te denken of ik hem wil aanschaffen of niet... Dus als de gelegenheid er is zou ik hem graag lenen
!
en als het echt slecht ik dan ga ik niet met de trailer op pad...
. Mijn tante wel die is meteoloog heeft het vrijwel altijd bij het rechte eind. Die zei ook zware buien zullen we per dag moeten bekijken, maar wel veel kans op regen en bewolkt. Dus wellicht is het niet onverstandig om te kijken naar een eventueel alternatief..
Ik hoop dat het goed weer is, had er zin in!
ik was 3 weken terug in Wateren op vakantie. elke avond super mooie zonsondergang op de zandvlakte... Laatste dag camera meegenomen om oko even mooie foto's te maken ipv met de compactcamera... Bewolkt. dag zonsondergang grr