had ik toch bijna een probleempje, ze hadden me die dag ingeroosterd, heb gelukkig kunnen ruilen met iemand
LOVESUSHI
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-14 12:05
oke jongens, het schema! Ik heb voor de modellen die ook (kunnen) rijden een blokje voor longeren erin gezet. De tijd is ruim genomen, niet alles hoeft de hele tijd natuurlijk. Welzijn staat voorop.'
Ik ben net even wezen lopen en zoeken naar locaties. Ik heb wel geschikte locaties, maar dan moet ik het schema iets aanpassen omdat het een stukje lopen is. Als dat voor jullie paarden geen probleem is, doen we dat gewoon.
Zijn er nog mensen die ohz een sprongetje willen maken? Dan zet ik die in de groep die die kant op gaat. Ik zal zometeen even de foto's uploaden.
Edit: ook zijn niet alle locaties geschikt voor longeren, voor wie van de groepen 1&2 is dat echt een probleem? Dan ga ik wat schuiven namelijk.
Deem jij komt als fotograaf, ging meer over de modellen.
Ik wacht even de rest af en dan kijken we wel
LOVESUSHI
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-14 16:25
groep 1 en misschien groep 3 : het grote veld. foto1foto2foto3
groep 2 : locatie de lus & pad richting de parkeerplaats. foto1foto2foto3
Deze locaties zijn wel geschikt voor het schema wat we nu hebben.
Eventueel wil ik met groep 3 ook nog naar een hele mooie locatie gaan ipv het veld, alleen weet ik niet of de grond daar supergeschikt is voor longeren en er is ook geen ruiterpad dus dat doe ik liever niet... foto1foto2
foto's zijn niet op en top, meeste gemaakt door vriend en die snapt de camera niet honden procent haha.
Ik behoud liever de optie om te longeren. Ik kan op het moment niet rijden omdat mijn zadel niet oké ligt. Week voor de meeting heb ik een afspraak. Even aankijken hoe het dan gaat. Dus zet mij maar op portret en longeren. Dan bekijk ik de dag zelf of ik ook kan rijden.
Krijg er steeds meer zin in. Leuk! Ik vind de optie langeren toch ook nog wel fijn voor wat foto's eigenlijk. Hoe spreken we het af met de foto's hoeveel foto's krijg jezelf en wat zijn de kosten per foto voor een nabestelling?
DShots
Geplaatst: 13-08-14 09:46
Iedereen krijg van mij 5-10 foto's en nabestellen bespreken we via een pb'tje
Oke groep 1 heeft wel de mogelijkheid maar ook liever niet. groep 2 niet. Mocht het echt een must zijn hupsen we even naar een ander veld. Ik wil het bos niet beschadigen namelijk.
Iedere fotograaf levert tussen de 5&10 foto's dan heeft iedereen hetzelfde aantal foto's. Nabestellen volgens normaal tarief fotograaf. Fotografen mogen geen nabestellingen gratis weggeven, dit is niet eerlijk voor de rest namelijk. Mee eens meiden (fotografen)
Okee ik vind het goed! Ik hoef ook niet echt te longeren, want Elaysa is niet altijd even braaf aan de longe en dan krijg je een beetje rare foto's haha