Als ze weten waar je zit dan komen ze zowieso controleren.
En je kan toch gewoon een simpel berichtje typen en uitprinten? Je hebt wel tijd hier te reageren maar even een korte toestemmingsanvraag niet? Beetje apart sorry. Want je hoeft eigenlijk alleen maar even neer te zetten waar,wanneer,hoelaat en met hoeveel mensen en of je daar toestemming voor mag zoveel tijd neemt dat niet in beslag. Als je een meeting organiseert weet je dat je er tijd aan kwijt bent... maar he das mijn mening of zie ik dat verkeerd?
Ik zag geen mail adres staan en ik hoor de naam Frans voor het eerst. Maar even een reactie op Justine; ik lees en reageer vaak via mijn telefoon omdat ik niet thuis ben en ik hier ook heb gevraagd wat er allemaal in die brief moest.
Bokker13579
Geplaatst: 05-10-14 08:48
Caira schreef:
Joh je kunt toch gewoon even een mailtje sturen aan Frans?
Wat er precies in de brief moet weet ik ook niet, ging er vanuit dat je dat toen je gebeld hebt meteen wel even gevraagd had. En daarbij als er info mist vragen ze daar vanzelf wel naar hoor maar caira heeft t nu gedaan lees ik, dus hopelijk snel n reactie en goedkeuring, want datum komt snel dichterbij.
Bagheera_206
Geplaatst: 06-10-14 07:41
Caira schreef:
Joh je kunt toch gewoon even een mailtje sturen aan Frans?
Mijn zusje (wolfopdetop hier op Bokt) wil eventueel ook wel mee als fotograaf. Ze is nog niet zo lang bezig met fotograveren maar dit leek haar erg leuk om te oefenen en wat ervaring op te doen. Dus als jullie interesse hebben?
Mijn pony zit ook al vlink in zn haren en is vh weekend over zijn hele lichaam gebeten door mijn vz pony en hij ziet er nu echt niet uit hoop zo dat ie wat opknapt voor de meeting
Biscuitje
Geplaatst: 07-10-14 06:53
Caira schreef:
O Sam, dan kan jij mooi helpen wassen en sjouwen, hihi
Met alle plezier!
Bokker13579
Geplaatst: 07-10-14 09:08
xcarlosx schreef:
Mijn pony zit ook al vlink in zn haren en is vh weekend over zijn hele lichaam gebeten door mijn vz pony en hij ziet er nu echt niet uit hoop zo dat ie wat opknapt voor de meeting
Misschien even wassen op zaterdag?
Kimmsel
Geplaatst: 07-10-14 13:05
Hé allemaal,
Ik lees hier dat er fotograven nodig zijn en wil me zodoende graag aanmelden. Ik moet nog even dubbelchecken in mijn agenda, maar naar mijn weten heb ik niks op 19 oktober. Geen flauw idee welk lijstje ik als fotograaf moet invullen maar hier de basics:
Fijn dat je ons toestemming hebt gevraagd om een fotoshoot te mogen maken in de Schoorlse duinen! Er zijn n.l. ook mensen die dingen doen waar we later moeten achter komen! We weten nu ook dat jullie alles netjes en “heel” achterlaten, zodat we later niets aantreffen! Dus bij deze krijgen jullie toestemming!! Veel plezier!