Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SmidjeJollie schreef:Aangezien ik niet denk dat onze hond een toevoeging zal zijn omdat ik niet weet of ze braaf stil kan blijven liggen, staan, zitten als er allemaal mensen aanwezig zijn meld ik ons toch maar af.
Ik had immers begrepen dat er enu genoeg reaerve zijn.
Heel veel plezier allemaal gewenst.
SmidjeJollie schreef:Aangezien ik niet denk dat onze hond een toevoeging zal zijn omdat ik niet weet of ze braaf stil kan blijven liggen, staan, zitten als er allemaal mensen aanwezig zijn meld ik ons toch maar af.
Ik had immers begrepen dat er enu genoeg reaerve zijn.
Heel veel plezier allemaal gewenst.
Deetjeeuh schreef:Helaas voor mij bij nader inzien onmogelijk om de hele dag te komen, wanneer het mogelijk is om alleen de ochtend te komen zou ik graag meegaan, maar de middag ga ik helaas niet redden vrees ik.(Het is niet 100% zeker dat ik niet kan, maar ik meld me liever op tijd af!)
saskiakefie schreef:Deetjeeuh schreef:Helaas voor mij bij nader inzien onmogelijk om de hele dag te komen, wanneer het mogelijk is om alleen de ochtend te komen zou ik graag meegaan, maar de middag ga ik helaas niet redden vrees ik.(Het is niet 100% zeker dat ik niet kan, maar ik meld me liever op tijd af!)
Dit begrijp ik niet helemaal? Ik zet je er sowieso voor de ochtend in.
Citaat:Fotografen:
1. saskiakefie/Saskia
2. Deetjeeuh / Desiree (ochtend)
3. Lizaa01
4. Miracle_
5.
6.
7.
8.
Honden:
(Je boktnaam, naam hond, ras, verdere informatie, foto.)
1. Emptywords/Chelsea/Mechelse herder klikklik
2. Roosyes/Sam juni 2012 of Moos pup van februari (of allebei)/Oud Hollandse smoushond (zeldzaam)
klik
3. Femke_Tweety / Habibi / shelti x border collie / nationaal niveau gehoorzaamheid; luistert erg goed, vrij makkelijk in positie te zetten, Ook een commando been, waarbij ze met twee pootjes ergens tegenop gaat staan kan geinige fotos opleveren. (paaltje, muur)
Op, over, hoog etc kent ze ook, apporteren van allerlei voorwerpen ook.klik klik klik
4. SmidjeJollie/ Leila/ Engelse stafford met een hoog 'blij ei' gehalte klik klik ???
Reserve:
Beertje, 7 jaar, tzi tzu langharig
Blue merle border collie
Twix, kruising Canadees, Duits, Mechelse herder
Menselijke modellen: (Je boktnaam, je eigen naam, je leeftijd, verdere informatie, foto)
1. JenW / 19 jaar/ klik
2. 0152141488 / Fu Qi / 17 / Afbeelding & Afbeelding
3. Minikatje??
4
Deetjeeuh schreef:Wat ík over het algemeen doe is tussen de 5 á 10 foto's afleveren. Af en toe krijgt een model er eentje extra, maar niet gebruikelijk omdat je met een meeting meestal maar weinig tijd hebt. Vervolgens vraag ik of mensen een nabestelpagina willen (misschien vinden ze mijn stijl wel helemaal niets haha) en maak ik die aan wanneer ze dat willen.Van daaruit kan je dan nabestellen. Foto's krijg je op webformaat, als mensen ze groter willen betalen ze ervoor.
Zo zie ik het vaak gaan op meetings, al weet ik natuurlijk niet hoe de rest erover denkt.
Roosyes schreef:Dus ik krijg 5-10 foto's op webformaat en als ik een foto moet nabestellen moet ik daarvoor betalen?
Dan ben ik toch blij dat ik erover begonnen ben, ik sta dus op mijn zeldzame vrije zondag vroeg op. Daarna ga ik met de honden flink wandelen in het bos. Vervolgens rijd ik een half uur naar Nijmegen, bied ik diverse fotografen de kans om een zeldzaam honden ras te fotograferen op unieke (en moeilijke) locatie, ben ik een aantal uren bezig met ze te laten poseren, en dat allemaal zodat er een aantal fotografen mooie modellen hebben op hun portfolio?!
Voor een aantal foto's per fotograaf heb ik dat er allemaal voor over. Zo helpen we elkaar, dat is het doel van een foto meeting. Ik doe heel veel moeite voor jullie en in ruil krijg ik er iets voor terug. Sorry, maar ik vind mijn voorstel niet meer als redelijk.
Wanneer een fotograaf mij dus geen enkele foto gunt en vind dat ik er ook nog eens voor moet betalen, haak ik af.