ik vind het heeeeerlijk! Geen gedoe en in de war geraak maargoed, de laaste week, of nog beter: de laatste 3 dagen zijn vreselijk qua afmeldingen. altijd weer de laaste dag weer. :p
Er is geen andere datum. En er is geen slecht weer.
Anoniem
Geplaatst: 13-07-14 12:56
Dat weet ik, maar soms verandert het weer he. Sowieso zijn voorspellingen lang niet altijd goed.
En ik bedoelde dus als het uiteindelijk blijkt dat het slecht weer gaat worden dan gaan we hem verplaatsen maar dan kunnen dan weer mensen niet.
EDIT: Met slecht weer bedoel ik echt enorm slecht weer. Keiharde regen, windkracht 10 plus, onweer, bliksem, enz. Maar dat gebeurt niet enorm vaak gelukkig.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-14 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Ohh maar ik ben niet zo van het verplaatsen. Nergens voor nodig, zelfs in de druppels kun je tussen het schuilen door fotograferen. nergens voor nodig om daarover te hebben.
Ja hoor, maar ik zal even de edit van mijn vorige b ericht kopiëren.:
EDIT: Met slecht weer bedoel ik echt enorm slecht weer. Keiharde regen, windkracht 10 plus, onweer, bliksem, hysterische paarden, enz. Maar dat gebeurt niet enorm vaak gelukkig.
mag mijn doggie dan ook? Echt gaaf, leuk met de kleuren van de hei als achtergrond ;D
mara168
Geplaatst: 13-07-14 14:57
Natuurlijk!! Alleen vind ik dat de kleuren van de hindernissen zo opvallen, dat stoort mij wel een beetje op de foto's dan. Maar het zijn wel leuke foto's zo met de honden die springen
Ik heb trouwens een toffe jurk gevonden voor een ander projectje van een vriendin, maar zou deze op de 17e uit kunnen lenen aan een model met paard. ^^ Ook andere leuke kleding-uitwisseldingetjes zijn leuk!