alicelover schreef:Nadine wij zijn al in het bos. Je kan Mariamaaike bellen. Nummer staat op de planning. Tot zo.Nadine heeft geen internet meer, en kan ook niet bellen..
Ik bekijk nu de foto's terug en wauw... Wat een super leuke foto's zitten er tussen Dames, bedankt voor deze bere gezellige middag!!!
Inderdaad absoluut bedankt!Ik kijk nu live naar Nederland 1 en zal vanavond de foto's op de computer zetten.En een cappuccino.
Inmiddels van het eendenkroos verlost, wat een hel hihi. Ik vond het ook erg leuk en gezellig! Bedankt iedereen.
Vond het ook een leuke dag met z'n allen Alvast een fototje van mijn kant, ben toch best wel blij met deze
Leuke foto Emmy!Een speels effect met die zeepbellen erg leuk gedaan!Ik heb een hele gezellige en leuke middag gehad!Complimenten voor de organisatie Maria Maaike Prachtige modellen en het thema is ook erg leuk!Ik heb nog niet zoveel modellen fotografie gedaan en heb vanmiddag veel opgestoken van de mede-fotografen. Bedankt!Alvast een voorproefje
Ik ben blij dat jullie het allemaal zo leuk vonden Heel mooi Emmy en Christine!Ook even een foto van mij:Uploadkwaliteit
Wat een super foto's zie ik langs komen Echt FANTASTISCH!! Wanneer is er weer een meeting? Ik word enorm creatief hier van hahaha