Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sophie_Elsje schreef:okee jongens, de modellen zijn bekend!!
ik krijg net het stemlijstje van heidilover binnen en haar stem was doorslag gevend.
hier zijn de modellen die mee mogen op de meeting:
- Emita
- Thirza
- Sharon
- Em
- Florine
- Proco, met haar welsh pony
hier komen natuurlijk nog de twee bij die ik meeneem en dan zijn we compleet
reserve modellen:
- chouchou
- amigo stan
- tinkermuts
Amigo_stan schreef:Sophie_Elsje schreef:okee jongens, de modellen zijn bekend!!
ik krijg net het stemlijstje van heidilover binnen en haar stem was doorslag gevend.
hier zijn de modellen die mee mogen op de meeting:
- Emita
- Thirza
- Sharon
- Em
- Florine
- Proco, met haar welsh pony
hier komen natuurlijk nog de twee bij die ik meeneem en dan zijn we compleet
reserve modellen:
- chouchou
- amigo stan
- tinkermuts
Okee dan meld ik mij af.. ik vind dat er oneerlijk gestemd is.. reserve is reserve.. dan vind ik niet dat je dat kunt mengen... ik was hier al bang voor. Anders had je de aanmeld tijd beter langeren kunnen maken. Blijkbaar weten mensen niet wat reserve is..
Amigo_stan schreef:Nee sorry, er word heel de tijd gegooid met inschrijf tijden. Fotograven die er bij komen. Ik heb mij eerder aangemeld dan iemand die dat gisteren ineens bedacht...... ik heb dan geen zin om als aftreksel te komen.
_Cowgirl schreef:Amigo_stan schreef:Nee sorry, er word heel de tijd gegooid met inschrijf tijden. Fotograven die er bij komen. Ik heb mij eerder aangemeld dan iemand die dat gisteren ineens bedacht...... ik heb dan geen zin om als aftreksel te komen.
Er was toch al bekend dat er gestemd zou worden? En je komt zeker niet als aftreksel, dat je niet bij de top 6 zit wil niet zeggen dat er niemand op jou gestemd heeft. Ik heb namelijk op jou gestemd en jij bent de enige van "mijn" lijstje die niet uitgekozen is, waarschijnlijk hebben fotografen met een wat groter portfolio niet voor jou gekozen/jou hoog in de ranking gezet doordat een Fjord wat vaker voorkomt en zij wellicht vaak een Fjord voor de lens hebben gehad.
Vind het niet zo netjes naar TS hoe je nu doet, zij doet ook gewoon haar best en ik vind dat ze het hartstikke goed doet.
Amigo_stan schreef:Nee maar ik meld me toch echt af. Eerst lang wachten, steeds weer veranderen van die er bij en die er bij. Als je dan nu teleur bent gesteld ga ik niet als 2e keus, waar dus een hoop niet op hebben gestemd dan als nog komen. Dat geeft ook geen lekker gevoel.want je bent dat toch een soort ongenodigt.
Chouchou schreef:Amigo_stan schreef:Nee maar ik meld me toch echt af. Eerst lang wachten, steeds weer veranderen van die er bij en die er bij. Als je dan nu teleur bent gesteld ga ik niet als 2e keus, waar dus een hoop niet op hebben gestemd dan als nog komen. Dat geeft ook geen lekker gevoel.want je bent dat toch een soort ongenodigt.
Ik snap je punt, maar uiteindelijk hou jij er natuurlijk wel mooie foto's aan over, weegt dat niet op tegen het "2e-keus gevoel"?
_Cowgirl schreef:Chouchou, had jij nog foto's van jou paard gepost? Ben wel benieuwd, maar misschien heb ik eroverheen gelezen.
Amigo_stan: Laat dit topic dan gewoon met rust en trek je terug.