Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 17:35

Zou ook iemand voor mij de planningen uit kunnen printen?

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 17:38

Believe, zou je de links met de routebeschrijving en de planning ook kunnen pb'en zodat wij het morgen terug kunnen vinden? :D

En jouw mobiele nummer is ook wel handig.

Allemaal een kwartiertje eerder aanwezig zijn? Als we daar nou vanuit gaan is niemand te laat!!

en hoeveel fotografen hebben we eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 17:42

Ik ben echt slordig dat ik nog geen pb heb gestuurd, komt er zo aan!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 17:45

Geeft niet, kan gebeuren!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 17:49

Maar als ik pb stuur klopt het schema nog niet aangezien ik niet weet of Myrthe mee gaat en we komen 1 model te kort...

Ineke_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 17:50

Ik probeer er om kwart voor tien te zijn, het is idd zo dichtbij dat ik hoop niet in de file te komen.
maar eerlijk is eerlijk als ik liz wel meeneem weet ik niet hoelang ik er over doe.

ik kijk even wat ik meeneem, alles gaat niet lukken.

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 17:56

Hoop dat wel alles doorgaat want zou het erg jammer vinden als het niet meer door zou gaan....

Heb er heel veel zin in

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:32

ik heb misshien een model, maar die dachr er nog even over na, als ik meer weet horen jullie het :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:35

Wie kan mij even helpen? Ik heb nu per paard een kwartier gedaan voor losgooien en rijden maar je kunt nooit los gooien en rijden fotograferen in 1 kwartier, hoe moet ik dit nu doen en zijn de groepjes zo goed? Als je namelijk alle fotografen tegelijk alle paarden laat doen dan zijn paarden snel afgeleid als ze alle paarden om zich heen zien rennen/rijden. Zullen we dan gewoon 2 stukken af zetten of 2 plekken kiezen voor rij foto's en dat dan de de fotografen in 2 groepen werken?

Even in de war..

Tigress kun je voor 20:00 laten weten of ze komt? Wil niet later dan 8 uur alles bepaald hebben!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:38

komt goed ik vraag dr zo even :j

zal ik even kijken hoe mijn andere meeting organisator het losgooien en rijden heeft gepland?

edit; 10 minuten per paard voor losgooien, wanneer het paard klaar is met losgooien klaarmaken met zadel en door naar de rijfoto's als alle losgooiers zijn geweest (dus na laatste losgooier gaat de eerste ruiter rijden)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:41

Ik denk dat je dit een beetje los moet laten in je planning. Niet iedereen wil zijn paard losgooien (ik twijfel zelf bijv nog) en niet iedereen wil zijn paard onder het zadel laten zien. Dan kun je evt van 11 uur tot 11.20 het losgooien doen en van 11.30 tot 12 uur het rijden. En dan zien de fotografen wel wie er verschijnen.

10 minuten losgooien per paard is volgens mij veel te lang. Dat is met 3-5 minuten echt wel bekeken.

Wij komen met 2 personen, dus 1 van ons kan alvast iets met prikpaaltjes doen en misschien is er nog iemand die kan helpen, dan zorgen we dat het om 11 uur klaarstaat.

Ineke_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:51

ik heb het misschien wel gelezen maar is niet doorgedrongen
wie neemt er paatjes en draad mee??

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:55

Sorry dames, ben pas net vrij!

Ga nu voor even terug lezen om te weten hoe en wat en hoelaat en dan zal ik kijken of ik vervoer kan regelen! Probeer het zo snel mogelijk te laten weten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:56

Dat is denk ik ook een goed idee, met losgooien mag een paard toch ook gewoon aan de longe?
Dan is het denk ik het handigste dat het losgooien / longeren Marlon met Fayah als eerste gaat, aangezien die volgens mij ook rij foto's wil, maar dat pas ik even aan in mijn planning, erg bedankt voor de tip Murosch ik denk te moeilijk.

Aangepaste planning van de morgen: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Middag komt na 8 uur, fotografen en ochtend modellen krijgen pb!

Is de planning zo goed?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:01

Lijkt me prima! Ik moet sowieso om 12 uur weer in de auto op de terugweg zijn, omdat ik moet werken 's middags, dus als ik met losgooien (waarschijnlijk aan de longe) het eerst mag, zou ik erg fijn vinden, dan kan ik daarna snel opzadelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:18

Oh oke is goed hoor, kan Fayah als 2de!
:D

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:21

Ik heb zo veel zin in morgen :D Deed de shet nou nog wel of niet mee? Dan weet ik of ik het shetlander hoofdstel wel of niet mee hoef te nemen.

Believe, zou je mij ook nog een berichtje willen sturen met de route beschrijving enzo?

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:22

Even wat vraagjes:
- Ik zou als het lukt dus in de middag groep komen?
- Staan de trailers dicht bij de plek?
- Ik lees af en toe dat mensen eerder weg gaan, zijn gewoon 6 fotograven in de middag?
- Wat is het adres voor de TomTom?

Ik probeer op dit moment vervoer te regelen!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:24

Hoe heette die straat, Esdoornstraat?

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:24

Beau_Myrthe schreef:
Even wat vraagjes:
- Ik zou als het lukt dus in de middag groep komen?
- Staan de trailers dicht bij de plek?
- Ik lees af en toe dat mensen eerder weg gaan, zijn gewoon 6 fotograven in de middag?
- Wat is het adres voor de TomTom?

Ik probeer op dit moment vervoer te regelen!

Dat is een hele goede :+ moet ik ook hebben. Ik ben er trouwens de hele dag tot het eindigt dan moet ik mijn vader bellen en dan komt hij me weer halen. Nu maar hopen dat ik niet helemaal alleen achter blijf als ik op mijn vader moet wachten :')

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:28

Hier op dit moment helaas geen trailer te regel, doe nog me best heb ik om 8 uur nog niks dan gaat het helaas over..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:36

- Ik zou als het lukt dus in de middag groep komen? Jep dat klopt!
- Staan de trailers dicht bij de plek? Als de parkeerplekken vrij zijn wel, mocht dat niet het geval zijn kunnen ze bij het ziekenhuis staan, moet je wel een klein stukje lopen over een rotonde met je paard.
- Ik lees af en toe dat mensen eerder weg gaan, zijn gewoon 6 fotograven in de middag? Mensen die eerder weg zijn zijn de modellen, fotografen blijven en zijn idd 6 in de middag.
- Wat is het adres voor de TomTom? Denk dat je het beste gewoon adres van ziekenhuis van stadskanaal in kunt typen, dus Refaja Ziekenhuis Stadskanaal. En dan mijn routebeschrijving volgen.

Straat van het bos is Esdoornstraat, volgens google maps nummer 98.
Je rijdt eerst gewoon een woonwijk in zeg maar waarvan je denk dat er geen bos is maar als je door rijdt zie je paarden en mensen en dus een bos.

Jammer Myrthe, waar kom je vandaan? Misschien iemand hier in het topic die daar langs rijd en aan een trailer ofzo kan komen of een trailer heeft?

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:39

Zuidlaren, doe nog me best hoor maar denk dat het helaas niks wordt!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:41

Ik weet misschien nog wel een model. Een haflinger die M1 loopt tussen de paarden. Moet alleen wel even vragen of ze zou kunnen dan! Ze heeft haar pony in Stadskanaal staan, dus zou moeten lukken misschien? Zal ik vragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:46

Bedoel je Monique? Maar vraag iig maar! Alle ochtendgroep modellen en de fotografen hebben pb als het goed is. Mocht je geen pb hebben even melden!