Veel sterkte

Ik hoop dat ik zaterdag het de hele dag volhoud.. Het weekend Pinkpop heeft er lichamelijk aardig ingehakt..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sani schreef:Volkomen begrijpelijk besluit!
Veel sterkte
Ik hoop dat ik zaterdag het de hele dag volhoud.. Het weekend Pinkpop heeft er lichamelijk aardig ingehakt..
Citaat:Routebeschrijving
Vanuit de richting Zwolle
Op de A28 (snelweg) richting Assen, neem je afslag 29 richting Dwingeloo/Spier. Na 500m ga je rechtsaf naar de Wijsterseweg (ri Spier). Na 250m ga je linksaf De Steegde op. Na 4,2km rechtsaf Terhorst op. Dan is het de eerste afslag naar rechts (je wordt ook gewezen op een parkeerplaats d.m.v. een verkeersbord met een hele grote P erop). Straat helemaal uit rijden en dan is aan het eind van de weg een parkeerplaats aan je linkerhand.
Vanuit de richting Assen
Op de A28 (snelweg) richting Zwolle, neem je afslag 30 richting Beilen (niet Beilen-Noord!!). Na 350m neem je de eerste afslag op de rotonde richting Beilen. Na 500m de tweede afslag op de rotonde, naar de Domoweg. Na 600m sla je rechtsaf de Smalbroek op. Na 1km sla je linksaf Terhorst op. Dan is het de eerste afslag naar rechts (je wordt ook gewezen op een parkeerplaats d.m.v. een verkeersbord met een hele grote P erop). Straat helemaal uit rijden en dan is aan het eind van de weg een parkeerplaats aan je linkerhand.
Vanuit de richting Westerbork/Wijster
Over het spoor naar rechts, Terhorst op. Dan is het de eerste verharde (dus geen zandpaden) weg naar links. Straat helemaal uit rijden en dan is aan het eind van de weg een parkeerplaats aan je linkerhand.
Tomtom
Adres: Terhorst 3, 9411 TR Beilen.
Kom je vanuit de richting Zwolle/Assen, dan is het nog een stukje doorrijden vanaf dat adres en dan naar rechts, zoals beschreven wordt in de routebeschrijving van Zwolle/Assen. Kom je vanuit de richting Westerbork, dan moet je iets vóór dat adres nog naar links, zoals beschreven wordt in de routebeschrijving van Westerbork.
NienSCHaap schreef:CoronaLime wil graag weer op de lijst fotografen om toch deel te nemen aan oorspronkelijk 'haar meeting'
Wat vinden jullie, ik ga niet alleen daarover beslissen.
Modellen rekenen ook op de fotografen, dat ze gewoon aanwezig zijn en niet maanden op hun foto's hoeven te wachten (met uitzondering daar weg gelaten)
Het is en blijft dat je niemand mag weigeren, maar goed ik ga niet alleen oordelen![]()