Er is toch een volgorde van deze drie reserves? Er is al gestemd, en daar is een 1 t/m 11 uitgekomen, dan kan die volgorde nu toch aangehouden worden? De nummer 9 van die lijst kan mee, dat lijkt mij het handigst!
Ik heb er erg veel zin in! De weersvoorspelling is top, wordt een mooi dagje!
Ik zal even kijken wat een handig adres is voor de tomtom, we deden de parkeerplaats bij de kiosk toch? Mag je daar nu met de vergunning wel de duinen in met de paarden? Normaal gesproken is daar geen ruiterpad en mag je daar dus niet komen. Je moet dan naar de tweede spoorwegovergang, daar een stukje langs het fietspad en dan de duinen in, daar mag je wel komen met de paarden.
We moeten wel even bedenken dat het parkeren, vooral voor de middaggroepen, dan is het vaak drukker, bij de kiosk misschien wel lastig gaat worden als het mooi weer is...
quartel
Geplaatst: 28-05-14 22:04
de kiosk en alles zegt mij niks....ben er nooit eerder geweest Dus als er een adres is dan ga ik het wellicht ook nog vinden
Het adres van de kiosk is Foekenlaan 25 in Soest. Je komt dan op een heel grote parkeerplaats, net over of net voor het spoor, is maar net van welke kant je komt.
Maar wacht nog even af of we daar ook echt de duinen in mogen, anders is het misschien handiger om ergens anders te parkeren. Even kijken wat Smurfje erover zegt, zij heeft contact gehad met de gemeente!
Ojee wat jammer Linnnde! Smurfje, aan jou de schone taak om nav de pb's/stemvolgorde 2 kandidaten uit de reservelijst uit te nodigen dan denk ik Fijn dat die allemaal hebben aangegeven nog te kunnen komen zondag!!
smurfje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-14 17:13
zo. vandaag nog even goed de locatie is goed bekeken.
Het parkeren op de foekenlaan mag bij de kiosk. Echter mag je daar niet met je paard de duinen op. moet je een stuk langs het spoor rijden. om dan daarna het ruiterpad te volgen de duinen op.
ook kan je eventueel een stuk verder rijden met je trailer. en deze dan langs de weg zetten. dan hoef je het minste te rijden of lopen met je paard. ik ben het nu even aan het uitwerken op een plattegrond. zodat iedereen weet waar we verzamelen moeten.
Bij de kiosk de duinen op rijden is op je eigen risico. Maar word door veel ruiters gedaan.
De reserve modellen die mee kunnen zijn Nevaya en Lauwie. In deze volgorde nemen jullie ook de plek in.
Overzicht van de huidige fotografen ga ik zo even maken. nu eerst even puzzelen met de plattegrond.
Ook moet ik nog ergens uitzieken. Want nu ben ik zo duf als een konijn
Jullie gaan Soestduinen op? Ik weet niet of er nog een meeting wordt gehouden maar hier wordt doorgaans afgesproken.
Let wel dat de zondagen meestal druk zijn op Soestduinen. Heb je al toestemming om op de duinen zelf te mogen komen? Met penningen mag je nl. EIGENLIJK alleen op de ruiterpaden die om het zand heen liggen....
Top quartel! Volgens mij was er zeker nog wel plek voor fotografen!
smurfje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-14 23:37
Zo, als het goed is dit de laatste update.
De planning ziet er als volgt uit: om 10.30 beginnen we met het eerste koppel modellen. Zorg er voor dat de paarden tip top eruit zien, maar vooral ook al klaar zijn om gelijk te beginnen. Ben op tijd als je eventueel actie foto's wil hebben. Dat je paard dus ook al warm is voor de shoot. Als model is het belangrijk dat ze zelf weet wat je precies voor foto's wilt. Maar begrijp ook dat je moet openstaan voor invloed van de fotografen.
Voor de fotografen is het belangrijk dat je zelf tussen 10 en 10.15 aanwezig bent. want dan kunnen we echt op tijd beginnen. Ook handiger is het voor de fotografen te parkeren aan de kant van de weg bij punt 2 straks op te toe gevoegde kaart. Dat scheelt een heel stuk duin wandelen.
Aan het einde van deze shoot gaan de fotografen aan de slag met hun geschoten foto's. Deze mogen gebruikt worden voor hun eigen portfolio. En zorgen dat de modellen ook wat foto's krijgen aangeleverd. eventueel voorzien van watermerk. De door gegeven foto's mogen gebruikt worden voor persoonlijke doeleinden. Zodra er een watermerk op zit. Is het verboden deze te verwijderen.
Overzicht van de huidige fotografen: - Tenshi - Quartel - Wildwings - Kevsam - Too - Dani - via fb - (1 lege plek)
Plattegrond Op deze plattegrond staat een overzicht van de duinen. 1. is een parkeerplaats. De opgang hier is niet voorzien van een ruiterroute. Word wel gebruikt. Maar alleen op eigen risico te gebruiken. Als je naar boven bent gestapt en je houd rechts aan. Dan kom je op de verzamel plek. Ook loopt er een ruiterpad langs het spoor om via punt 2 de duinen op te rijden. 2. is het kruispunt waarbij staat aangegeven dat ruiters de duinen op kunnen rijden. Laten we dit ook als verzamel punt gebruiken. Fotografen kunnen het beste hier parkeren ivm de lengte van het lopen. En het scheelt weer ruimte op de parkeerplaats op de foekenlaan.
Ik zelf probeer om 10 uur al rond de verzamelplek te zijn. Echter ben ik al 2 dagen goed beroerd, dus als je een zombie voorbij ziet schuifelen ben ik dat
omdat we nu 1 fotograaf minder hebben, worden onze heuse kosten pp iets hoger. Deze worden dan nu 2.55 pp.
Mocht zich een laatste fotograaf aanmelden, gaan de kosten terug naar 2.40 pp.
Ik heb er zin in, en tot nu toe geven de weermannen en vrouwen van NL goede berichten.
(heb ik alles en iedereen nu beantwoord en geholpen??)
quartel
Geplaatst: 29-05-14 23:45
Ik ben in de war....
Verzamelen op punt 2?? En daar kan je je auto niet kwijt?? Heb ik dat goed?
Weer verzamelen op het stipje op de plattegrond. Omdat ik mensen niet kan verplichten op en af te laden op straat bij punt 2. Bij punt 1 is een parkeerplaats. Maar daar mag je officieel niet met paard omhoog de duinen in.
Too
Geplaatst: 30-05-14 15:28
Bedankt voor het de uitleg, smurfje!
Nou, hopen dat er zondag ook wat zon is!
Ik ga inderdaad mee als fotograaf. Echter zal het bewerken van de foto's wel even op zich laten wachten, omdat ik op het moment erg druk ben met het afronden van mijn scriptie en de deadline nadert. Hopelijk hebben de modellen hier begrip voor .
Wij zijn er klaar voor! We gaan erna nog een rondje rijden daar en hebben er helemaal zin in! Ikzelf zal qua poses wel een beetje hulp nodig hebben, dus fotografen schroom niet om me aan te sturen.
lauwie
Geplaatst: 30-05-14 17:12
Meganyr schreef:
Wij zijn er klaar voor! We gaan erna nog een rondje rijden daar en hebben er helemaal zin in! Ikzelf zal qua poses wel een beetje hulp nodig hebben, dus fotografen schroom niet om me aan te sturen.
Ik kan ook wel wat hulp gebruiken
Tenshi
Geplaatst: 30-05-14 17:13
Komt vast goed. Voor mij de eerste keer dat ik een fotomeeting doe.. er doen vast mensen mee met meer ervaring?