Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koekeroekus schreef:Nou, heb in elk geval vier bevestigingen van fotografen dus het kan in elk geval door gaan naar mijn mening. Vier is denk wel minimaal aantal fotografen toch ? Wacht nu nog op twee mensen.
Heb de modellen net ook pb gedaan. Nu weet ik al een paar die hier hebben aangegeven te komen maar toch. Dan heb ik het allemaal op een rijtje.
Esaqar schreef:Koekeroekus schreef:Nou, heb in elk geval vier bevestigingen van fotografen dus het kan in elk geval door gaan naar mijn mening. Vier is denk wel minimaal aantal fotografen toch ? Wacht nu nog op twee mensen.
Heb de modellen net ook pb gedaan. Nu weet ik al een paar die hier hebben aangegeven te komen maar toch. Dan heb ik het allemaal op een rijtje.
Ik weet niet of Claudia al heeft gezegd dat ze wel mee gaat. Misschien heeft ze het nog niet gezien, maar zij gaat wel mee. We zitten bij elkaar in de klas hahaha.
Koekeroekus schreef:ArmaWhis schreef:Ik heb geen PB gehad gister... ik dacht dat ik in de middaggroep kwam?
Ja klopt sorry![]()
Maar weet nu dat je mee gaat, tenzij je echt heel graag nog een pb wil
lovelanga schreef:Misschien oproepje plaatsen in de fb groep van bokt fotomeetings?