Wauw, ze zijn zo gaaf geworden, lekker kleurrijk! Ik ga zo weer even verder met bewerken.
S_en_Z
Geplaatst: 08-09-14 20:18
dankjewel Jazz/Frans en de rest uiteraard. Straks nog een mooie schommelfoto van Mara (vind ik).
Ben benieuwd naar jouw fotos Frans! Zag er chique uit zo met je standaards en externe flitsers
Had je nog gezien dat die pickup naast je ook fotograaf + model(len) mee had? Wat een onverzorgde man zeg.. ik had tenminste een goed excuus om er zo bagger uit te zien
Bedankt! Zie alleen dat ik de verkeerde erop gezet heb
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-14 13:41
Ow ben benieuwd naar de goede.
chanelle14
Geplaatst: 09-09-14 18:48
Hierbij in ieder geval alvast de 5 foto's per model. Ze zijn hier op groter formaat te vinden. Zodra ik wat meer tijd heb ga ik verder met de rest van de foto's, en ga ik nog wat dingen uitproberen in Photoshop.
Ik ga hier ook nog wel wat foto's plaatsen eerst even kijken hoe en wat, moet gaan betalen voor photobucket, ga ik denk ik wel doen of een andere gratis site maar ben erg tevreden over photobucket.
Kreeg een bericht van Frans dat hij nu naar NY is en onderweg probeert met de foto's bezig te gaan. Ik krijg dan een link waar de foto's staan opgestuurd en stuur die dan door naar de modellen.
Ik ben eigenlijk best wel tevreden over weebly. Wel wát kwaliteitsverlies.. maar niet vreselijk
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-14 22:31
Heb me aangemeld bij weebly en merk dat sommige foto's die niet een beetje gecropped zijn te groot zijn, als ik dan de foto's eerst moet gaan verkleinen heb ik weer een andere site nodig zoals photobucket.