Komt goed! Mijn vader gaat dus ook mee en ik ga niet bij iedereen op de foto dus een fotograaf extra! Ik hoop op mooie foto's van mn zusje maar ook van mijzelf haha!
Iedereen onwijs bedankt voor jullie komst !! Ondanks alles had ik een hele leuke dag, en ik heb meerdere positieve reacties gehad! Ik ben benieuwd naar de foto's, en ga de fotografen in de loop van de avond een berichtje doen over hoe ze de foto's op de weebly kunnen plaatsen. Voor de modellen (en fotografen) kun je de site hier vinden:
Het was onwijs leuk! Toen Robin in de auto zat zei ze nog een tijdje :' Doei Fiero', En toen viel ze inslaap, echt heel schattig! ben heel benieuwd naar de foto's!
Aah die robin, wat n droppie! Ik vond t n super dag, ben zelfs wat verbrand geloof ik.... Super foto's marlijn, mijn knappe mannen op de foto.. ( en mike maar zeggen dat ik dit vooraf al had afgesproken hihi)
Ahhww superlief allemaal! Ik zal proberen van de rest er ook 2 uit te zoeken!
Bij deze 2 foto's van Gavin:
Laatst bijgewerkt door Sabine_vt op 22-06-14 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 22-06-14 18:44
-- alle fotograven hebben een PB met uitleg over de website. --
modellen: De foto's zijn te vinden op: www.fotomeetingbiddinghuizen.weebly.com -> ga met je muis over: resultaten -> klik op het naam van je paard, en de foto's staan in mapjes per fotograaf op je eigen pagina
Nabestellen: De foto's krijg je verkleind en met logo van de fotograaf op de weebly-site. Mocht je een foto willen uitvergroten oid kun je de de fotograaf van die foto een pb'tje doen met informatie over de prijzen. Iedere fotograaf heeft haar eigen prijs per bestand. Voel je vrij om te informeren bij de fotografen, want een foto zonder logo staat natuurlijk mooier naast je nachtkastje dan eentje mèt.
Ik hoop natuurlijk dat iedereen tevreden is en blij is met de resultaten!:D
Blue_Berry
Geplaatst: 22-06-14 18:47
Even snel een voorproefje moet zeggen dat ik echt een slak ben in het verwerken van foto's dus bij mij kan het wat langer duren voor de foto's er zijn Gavin:
Wina:
Tsarina:
_Ilsee_
Geplaatst: 22-06-14 18:48
Is het gek dat ik mijn foto's niet meer durf te plaatsen? Jemig die van jullie echt, wauw!