Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fantabulouss schreef:Er is geen thema , maar ik vind het altijd wel leuk als een model in een bepaalde stijl wil komen hoorsta er wel voor open
Dandy200 schreef:Lijkt me leuk!Ik zou het wel heel erg mooi vinden om bij de standfoto's mijn blauwe jurk aan te doen. Die jurk heb ik gekregen van mijn opa vlak voordat hij dood ging. Mijn opa ging altijd mee naar de paarden, daarom lijkt het mij leuk om die jurk aan te doen. Is hij er toch nog een beetje bij
Ambiiee schreef:Hoi Meiden!
Leuk dat Whitney is uitgekozen! ik kan Whitney alleen niet losgooien tussen prikpaaltjes. Ze springt namelijk over het draad heen. Aan de longe met een touwhalster is wel mogelijk!
heidiLOVER schreef:Even de 2 reservemodellen die hebben afgemeld uit de lijst gehaald.
Een thema is idd niet opgezet en dus ook niet verplicht, mocht je wel een thema willen kun je dit natuurlijk aangeven hoe en watheidiLOVER schreef:Hierbij de top 8 modellen!
Ook de reservemodellen staan op volgorde.
Wij horen het graag op tijd als je toch niet blijkt te kunnen en mocht je nog vervoer moeten regelen, probeer dat dan op tijd te regelen zodat wij niet op het laatste moment een reservemodel moeten inschakelen
Modellen:
Boktnaam - Naam - Naam paard - Geslacht - Ras - Bijzonderheden
1. Ambiiee - Amber - Whitney - merrie - paint horse - 2 maanogen - *foto*
2. Boo_laura - Laura - Felix - ruin - drumhorse(shirextinker) - groot en erg braaf (1.64) - *foto*
3. Evy - Evelien - Annelien - KWPN tuigpaard - Z1 dressuur, mooie bewegingen, altijd onder de indruk, kan braaf stil staan. - *foto* *foto* *foto*
4. Dandy200 - Anne - Dandy - - New forest x Quarter - valkkleurig - *foto* *foto*
5. Dorine92 - Dorine - Vera - merrie - Fjord - Z2 startgerechtigd - *foto*
6. cindybijl - Cindy - C.L. Ravanika Aziza - merrie - arabisch volbloed - - *foto* *foto*
7. Lailipri - Mandy - Delano - NRPS - palomino - *foto* *foto*p
8. Sheeltje2 - Sheila - Jasmine - merrie - Merens - mooie uitstraling - *foto*
Reserve modellen:
10. xxsifra - ? - Sunshine - merrie - NRPSxarabier - Veel uitstraling, chique alert hoofd! Heeft een zeer gave uitgestrekte draf! - *foto* *foto*
11. Anike - Aniek - Di Diamanti Lavorati - merrie - NRPS - 3 jaar oud en fotogeniek - *foto*
12. Darabariton - Noelle - Dara - merrie - fries - uitstraling hengst, m2 dressuur - *foto* *foto* *foto*
13. lisetteexx - Lisette - Anouska - merrie - welsh - *foto* *foto*
14. Christel1 - Christel - Shakira - merrie - onbekend - 3 kleur - *foto* *foto*
15. _Margarita_ - Marianne - Roos - Shetlander - Z dressuur mennen - *foto* *foto* *foto*
16. Babbelbrittx - Britt - Stoetel(born to be wild) - merrie - groninger x kwpn - Pittig, foto geniek, mooi - *foto* *foto*
17. _Margarita_ - Marianne - Farousha - arabier - ? - *foto* *foto*
18. Christel1 - Christel - Yinske - merrie - fries - fotogeniek - *foto* *foto*
19. xloveladyx - Danita - Lady Brienna van de drinkbeker - merrie - NRPS - ? - *foto* *foto*
20. 29. _KellyAV - Kelly - Varro - ? - ruin 11 jar - *foto* *foto*
2. Ambiiee - Amber - Ocho - Ruin - merens - grote charmeur en erg fotogeniek - *foto*
22. cindybijl - Cindy - Angel Elegantka - merrie - arabisch volbloed - - *foto* *foto*
XxJustinexX schreef:Even een vraagje aan de ts , hebben alle fotografen die nu op de lijst van mee gaan staan bevestigd? Wil graag weten of ik als 2e reserve misschien nog kans maakAnders ga ik wat ander doen die dag namelijk