zo, ik heb ook wat foto's op de site geplaatst. van Banirma en van Dario moet ik er nog een paar.. maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen. had overigens wel weer moeite met uitkiezen zoals jullie zien
heb ook wat sfeerfototjes toegevoegd
astriidj
Geplaatst: 07-05-14 23:20
Harvey en Jeltje staan online! Van Jeltje helaas geen portretfoto's meer kunnen maken dus alleen rijfoto's.
wow gave foto's die op de site staan! en ben super blij met de mooie foto's van Freek die ik tot nu toe heb!! en Timo ben ook benieuwd naar de foto's die jij ook gemaakt hebt (heeft geen haast heb geduld )
Ik val keer op keer opnieuw verliefd op harvey Heel leuk om te zien dat iedere fotograaf z'n eigen 'stijl/sfeer' overbrengt op de foto. Zeker benieuwd naar de rest nu!
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 08-05-14 00:38
ik heb Dario, Banirma, Bargues en Domingo klaar. Morgen zet ik ze op de site.. Hier nog een voorproefje van die 4..
Heb een beetje moeite met de foto's van Dario uitzoeken.. zoveel mooie foto's..
MustangII
Geplaatst: 08-05-14 00:54
Wow ik heb al veel mooie fotos gezien ook supermooie foto's van mijn 2 trotsen Ik was vandaag bij Cranenbroek en heb toch maar even de stoute schoenen aangetrokken om voor me zelf toch maar wat prikpaaltjes aan te schaffen( komen zowizo goed van pas) mocht er weer eens een fotomeeting in de buurt zijn heb ik er in iig 10 liggen
Ik heb pas een paar fotootjes geplaatst.Ik ben vandaag druk in de weer geweest voor een grote BBQ van het weekend ,misschien dat ik morgen tussendoor nog iets tijd heb om wat klaar te zetten voor op de site maar kan niets beloven. Vanaf zondag heb ik wat meer tijd.
Inmiddels nog steeds bezig om mijn wachtwoord te achterhalen van mijn domeinnaam en server pff ( als ik die heb kan ik mijn site eindelijk eens online gooien en mijn portofolio eens aanvullen).
Guusch
Geplaatst: 08-05-14 06:57
Jeetje wat een mooie foto's!!!! Dat had ik niet verwacht Ben zeker ook blij met de familiefotos en de meiden zijn ook erg trots
ooh ben zo blij met de foto's ze is natuurlijk bij mijzelf al een gewild object om op de gevoelige plaat te zetten maar Iedere fotograaf is weer anders ... heel mooi om de verschillen te zien!
Hehe ...de eerste sessie heb ik eindelijk af. Harvey ben ik nu online aan het zetten! Timo.... Ben erg benieuwd naar jou foto's wil nu toch echt eens een voorproefje zien
Mooi Topic heb je gemaakt Chrisje! op naar heel veel goeds met Banirma Ik heb ze er nu allemaal op staan. Heb Domino toch even bijgeschaaft. vond hem toch wel een beetje te fel qua kleur..