Ik had bijna om half 10 al in Beilen gestaan met Marinda en Sanne, terwijl de planning pas om 11:00 begint Ik was er -in mijn hoofd- van overtuigd dat ik het had aangepast naar 11:00, dus ik moest even checken wat ik aan jullie door heb gegeven.
Ze hebben hiernaast één of ander feestje, dus als ik er morgen als een zombie bij loop, mijn excuses. De kans dat ik binnen nu en 3-5 uur slaap is namelijk erg klein schat ik zo in.
ik moest fly in de douche tillen.. ze heeft zo'n hekel aan douchrn haha.. terwijl ze niet eens helemaal nat hoefde. Mietje! Zal haar morgnochtend nog even kammen. welterusten en tot morgen iedereen!
De Fotografe zonder bokt had ik doorgegeven aan je via pb dat ze wel in de ochtend mee kon als fotografe! Ze is morgen daarom ook al vroeg bij mij? Komt dit dan wel goed? aangezien hier geen rekening mee gehouden is?
Is het trouwens erg dat mn vriend mee gaat? Ben een week geleden geopereerd aan enkel dus kan nog niet autorijden of hummer vasthouden als hij zou trekken
We zijn net binnen, en Boeddha ligt ook al languit in het zonnetje voor het raam. Ze heeft zich gedragen zoals het een Boxer betaamt Hopelijk hebben jullie ondanks het enthousiasme toch nog wat mooie plaatjes kunnen schieten, ik ben ontzettend benieuwd! Jammer dat ze uiteindelijk niet los kon... dan krijg je bij haar de mooiste plaatjes
In ieder geval bedankt allemaal! Namens Boeddha en mij