Hallo! Zou ik heel misschien nog op de reserve lijst mogen als fotograaf? Ik zou echt zoo zoo zooooo graag meegaan naar deze meeting! Vorige keer zag ik het topic geloof ik pas na afloop pas en nu ben ik iig op tijd. (Als er dan iemand uitvalt!) ik weet niet goed hoe die linkjes werken maar een website ben ik aan het bouwen! Op mijn Facebook staan de meest recente plaatjes!:)
Jeetjeee praat niet zoveeel haha ik baalde dat vorige x door problemen niet bij kon zyn , Daarom bied nu ook me 2 paardjes aan. voor de gene die niks hebben.
hannahaapje
Geplaatst: 27-02-14 23:53
Leuk! Zou N.aladi met één van jou paardjes op de foto kunnen? Zullen we even pb-en voor overleg?
Boktnaam: hannahaapje Naam: Hannah Beperking(en): autisme Afhankelijk van een rolstoel: Nee. Neemt mee: eigen paard. Foto: http://i62.tinypic.com/2hx6jm.jpg
Boktnaam: - Naam: N.aladi Beperking(en): verstandelijke handicap Afhankelijk van een rolstoel: Nee. Neemt mee: paardje van moonforever/Joycee Foto: ivm privacy niet op internet
4 mei kan trouwens. zin in
valiantS
Geplaatst: 28-02-14 12:42
Sorry ik was een beetje druk de laatste dagen , maar 4 Mei is voor mij prima !!
Ik heb er zelf ook nog een model bij weten te regelen! Even de paarden doen en dan kruip ik voor mijn laptop!
Magrathea
Geplaatst: 01-03-14 12:40
Als we verder niemand kunnen vinden kunnen we altijd nog een blik modellen (die niet in deze meeting passen normaal) open trekken toch? Om de gaatjes te vullen zegmaar of wordt het dan te druk?
hannahaapje
Geplaatst: 01-03-14 12:48
Wanneer weten we of 4 mei de definitieve datum is eigenlijk? Dat zou wel super handig zijn, als 4 mei het gaat worden. Ik heb net een schrift vol geschreven met uitleg, picto's, en foto's over 'de fotodag' om aan m'n vriendinnetje te laten lezen vanmiddag. Zodat haar dag meer gestructureerd word en ze weet wat ze kan gaan verwachten. Ik laat haar reactie nog wel weten haha
hannahaapje
Geplaatst: 01-03-14 12:49
_Cowgirl schreef:
Ik heb er zelf ook nog een model bij weten te regelen! Even de paarden doen en dan kruip ik voor mijn laptop!
Leuk! Ik ben benieuwd wat voor iemand het extra model is
Mijn voorstel was het Leersumse veld, ik wil even kijken of we het dit keer met de hei op de achtergrond kunnen gaan doen, anders aan de andere kant van het Leersumse Veld maar ik ga dit even allemaal uitzoeken. [plaatsnaam] vind ik persoonlijk zelf wel handig omdat ik dan zelf kan gaan kijken of het haalbaar is met de rolstoel en niet afhankelijk ben van mijn ouders.
Bij deze, heeft iemand een lift voor mij? (kan op zich zelf ook wel vervoer regelen middels de auto van mijn ouders kapen, maar een lift is makkelijker)
Wat super! Ik kijk ernaar uit. Over de vriendin die ik meeneem, die rende het erf van de manege op, viel me om de hals en ik kon er geen woord tussen krijgen, zo druk was ze met het vertellen over hoe tof ze het vond om op pad te gaan. Ik heb rustig met haar op een bankje gezeten en allerlei foto's, plaatjes, een kalender (kunnen we het aftellen zoveel mogelijk visueel maken) en verhaaltjes in een schriftje gezet en met haar doorgenomen. Nu weet ze beter wat ''de foto-dag'' inhoud en weet ze wat ze kan verwachten. De pony van Joycee die ze mag lenen, nou, daar was ze al verliefd op bij het zien van de foto. Ze is de rest van de dag iedereen van de manege gaan vertellen dat ze ''een verzorgpony voor een dag'' heeft en ermee op de foto mag. Ze vind het wel heel spannend er mensen komen die ze niet kent. Maar ik heb uitgelegd dat de mensen die foto's komen maken allemaal heel aardig en geduldig zijn voor mensen en dieren, want anders hebben ze geen toestemming om te komen Toen was het weer goed. Nou ze is dus razend enthousiast en ik vind het geweldig dat er meetings voor mensen zoals haar mogelijk gemaakt worden. Met de hei op de achtergrond klinkt ontzettend gaaf!
Lijstjestijd Ik ga er even vanuit dat de liftzoekers ook best een stukje met de trein willen reizen alvorens in de auto te stappen? (Ik in elk geval wel) Zet mezelf ook bij aangeboden, als iemand anders een lift van mij kan gebruiken en er verder niemand is dan kunnen we de benzinekosten splitten