Ik heb vanmiddag even gekeken hoeveel paaltjes er op stal zijn. En dat viel nog tegen. 6 grote paaltjes en 6 kleine paaltjes. De kleine paaltjes zijn iets korter als een meter. Ik heb wel genoeg lint.
Misschien is er nog iemand die (lange) paaltjes kan meenemen?
Zamero
Geplaatst: 14-05-14 19:39
En als je ze evt om en om zet? Bij een vorige meeting hadden ze 1 lage en een hoge rij van draad gedaan echt ideaal, het is maar een idee
Ik hoorde vandaag dat er een weg opbreking is op de route naar Langevelderslag als je vanaf Haarlem/Vogelenzang aan komt rijden. Hierdoor wordt je over een super smal land weggetje geleid en dat is blijkbaar geen doen als je daar met je trailer overheen moet. Ik heb nu alleen niet de naam van die weg bij de hand. Iemand anders die daar vandaan komt en het weet??
miesie22
Geplaatst: 16-05-14 11:55
Ik weet er helaas niks van! Wij komen wel vanuit die richting, dus ik ben blij dat je het zegt!
Ik heb lang getwijfeld of ik wel of niet mee kan gaan met de meeting, als fotograaf. Afgelopen periode nogal druk geweest met mijn afstuderen en daarbij gister plots de vader van mijn paps moeten begraven. Dit hakt er erg in.
Maar ik heb besloten Wel mee te gaan! Dit heeft echter wel als gevolg dat ik probeer binnen 1 week van iedereen 2 tot 4 foto's te laten zien en de rest in een iets langzamer tempo te verwerken (uiterlijk een maand). Ik hoop dat jullie, voornamelijk modellen, dit niet erg vinden
Moppie__
Geplaatst: 16-05-14 17:07
Ik neem zondag gewoon alle paaltjes mee. Dan kijken we op het strand wel hoe groot we de paddock maken
En Tezzy, onwijs leuk dat je toch mee gaat Ik vind het niet erg om wat langer te wachten op de foto's.
Maar onwijs bedankt voor het aanbod lief! Bij nood kan ik denk ook mijn paps vragen
miesie22
Geplaatst: 16-05-14 21:51
Tezzy: Dankjewel! Ze is helaas echt geen echte dame, het liefst ligt ze in de modder te rollen!
@alle fotografen, ik kan Saar haar manen in losse vlechten doen of in een strakke hengstenvlecht. De losse vlechten staan haar wat stoerder en de hengstenvlecht staat haar heel elegant. Wat verkiezen jullie?
Zamero
Geplaatst: 16-05-14 21:53
Miesie zo'n vuillak komt me erg bekend voor ik heb ook zo'n varken
Laatst bijgewerkt door Zamero op 16-05-14 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt