Wij hebben nog heerlijk een biertje gedronken en een stuk nougatine instaat zitten eten bij de hut na de shoot. Vond het echt gezellig en ben heel benieuwd naar de foto's !
Ik vond het ook erg gezellig! Ben een halfuurtje thuis nu, foto's zijn over gezet. Ga er zo snel mogelijk mee aan de slag, maar moet nog andere foto's verwerken Misschien wel wat previews
First_Unique
Geplaatst: 30-03-14 17:32
Ik zit ook even bij te komen op het terras! Unique kreeg ik bijna niet rustig thuis.. Was toch een beetje te veel voor zijn sensibele karaktertje haha! Maar weer een leuke ervaring geweest! Volgende keer ga ik weer mee als fotograaf sorry van mijn lastige model, had gehoopt dat ie een stukje kalmer was geweest, maar helaas hoop alsnog dat jullie nog leuke foto's eruit hebben kunnen halen en vooral voor jullie eigen portfolio want daar draait het uiteraard om!
en inderdaad Sandra, jammer dat we elkaar hebben misgelopen!
Mijn laptop vind dat ik te veel foto's heb gemaakt, hij heeft enorme moeite met inladen
Ik hoop dat er wat moois tussen zit, de ochtendgroep heb ik door gekeken en daar lijken echt wel prachtige platen bij te zitten. De middaggroep komt later nog aan bod.
Sanne vond t ook erg gezellig jouw weer gezien te hebben.
Ilse was unique stout?
First_Unique
Geplaatst: 30-03-14 18:13
Haha nouja stout, hij was een beetje te overdonderd door alles ofzo :p maar heb wel op een gegeven moment een beetje moeten mopperen :p maar hij was er ook echt klaar mee volgens mij. Heb ook niet meer mee gereden. Concentratie was op en rust was nergens meer te vinden :p dan is het beter om voor hem te kiezen ipv voor mijzelf die toch wel die leuke foto's wil.. En vrijheidsdressuur.. Daar had hij ook even geen tijd voor :p op het strekken en kusjes geven na hahaha