Ben benieuwd! Heb er zin in Altijd leuk om nieuwe mensen met dezelfde passie te leren kennen
Bellavie
Geplaatst: 13-08-14 11:53
Hierbij het nieuwe schema. Eén paard is nog niet helemaal zeker. Daar verwachten we vandaag of morgen uitsluitsel over te krijgen.
Wil een ieder even bij zijn/haar model nagaan of ze ook op bokt kunnen reageren? Zo niet, dan graag het verzoek om een account aan te maken (en 25 posts te plaatsen). Wel zo leuk als de foto's dadelijk als eerste hier worden geplaatst:-)
Leuk dat Grease misschien komt, die heb ik ook nog niet eerder voor de lens gehad. Zijn allemaal mooie paarden! Dit wordt een super meeting! (als het door gaat tenminste....)
Hoi , ik kom me ook even melden ! Super leuk dat ik mee mag doen met de meeting samen met mijn verzorgpaardje Cassiopeia ! Hele mooie paarden stuk voor stuk en gezellige mensen, leuk ! Heb er heel veel zin in ..
Hoi , ik kom me ook even melden ! Super leuk dat ik mee mag doen met de meeting samen met mijn verzorgpaardje Cassiopeia ! Hele mooie paarden stuk voor stuk en gezellige mensen, leuk ! Heb er heel veel zin in ..