Hier de meegesleepte moeder. Ik ben weer thuis, was erg gezellige en leuk om eens mee te maken. Ik ben heel benieuwd hoe de foto's geworden zijn. Fotografen bedankt.
Wij zijn ook weer thuis, ponys lopen weer heerlijk met zn drieën buiten zonder ruzie... Bedankt voor de leuke dag! Ik moet eerlijk zeggen dat ik voorafgaand wat twijfels had over de organisatie maar dat ik na vandaag zeker bijgedraaid ben, super gadaan vandaag!
Ik stap net de deur in. Ben kapot hier is het prachtig weer geweest de hele dag haha.
Ik ga vanavond alles op de Comp zetten en dan als ik het lukt ieder een voorproefje. Als jullie willen kunnen jullie me toevoegen op fb SternPhoto en Elvira stern dan kan ik jullie taggen.
Ik ben ook weer thuis fotografen bedankt voor de leuke dag en de rest natuurlijk ook ben er benieuwd naar de fotos
evelien1000
Geplaatst: 14-06-14 18:38
Voor iedereen een voorproefje Iedereen krijgt van mij uiteindelijk 5 foto's op webformaat en n nabestellinkje. Wil iedereen alvast zn mail sturen? De kwaliteit van deze foto's is ook wat achteruit gegaan door het uploaden, deze worden ook nog via de mail gestuurd.
Wauw, mooie foto's, ben erg benieuwd naar de rest! Ik vond het echt ontzettend leuk vandaag, bedankt daarvoor allemaal! Mijn mailadres is danielle_versteeg@hotmail.nl
he bedankt allemaal voor de leuke dag! bednakt voor de organisatie. de voorproefjes zien er erg goed uit! wouw! Cim heft het ook naar zijn zin gehad en zijn ego is nóg groter geworden