ik ben ook nog op zoek naar 3 modellen. zodra ik weet weet horen jullie het van mij:)
schema komt zo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eeffii schreef:Ik heb mijn jurk omgewisseld en het is nu deze geworden in het donkerblauw:
http://dreamdresses.nl/galajurken-foto/ ... 162134.jpg
Blitz22 schreef:Hier het Schema
Hoop dat het duidelijk is. mocht er iets zijn dan hoor ik dat graag... Het spijt me heel erg als ik iets vergeten ben, want heb mega veel aan me hoofd en zit in een dip :S
Ik ben nog bezig met 3 modellen te vinden.
Schema is dus een opzet en kan veranderd worden.
[ Afbeelding ]
M_D_H schreef:Vandaag mijn gala haarstukjes terug gevonden. Past precies bij mijn jurk...
Alleen nu twijfel ik weer over de rozen in Gil zijn manen.
Ik wil iets moois met hem ik weet alleen nog niet wat...
Verder vandaag na een dodenmansrit van Gil die zich te pletter schrok van een vogel met vliegles die steeds uit de boom viel, waardoor Gil in blinde paniek bijna over de bak rand heen sprong, besloten dat ik hem sowieso met het springhoofdstel ga rijden. Met een Mexicaan en een passoa bit is Gil vaak een stuk braver. Ben alleen nog niet uit over het zadel. Dressuur heb je een mooiere houding in, maar spring heb ik meer steun...
M_D_H schreef:Pfoeee... Ik kan donderdag wel een foto van de haarstukjes maken. Ik zit nu bij mijn vriend en daar heb ik ze helaas niet.
Ik had als idee 4 rozen met een stiekje aan de achterkant van zijn manen vast te maken en dan 1 roos in mijn eigen haar. Maar die haarstukjes zijn ook super gaaf...
M_D_H schreef:Blitz22 schreef:Hier het Schema
Hoop dat het duidelijk is. mocht er iets zijn dan hoor ik dat graag... Het spijt me heel erg als ik iets vergeten ben, want heb mega veel aan me hoofd en zit in een dip :S
Ik ben nog bezig met 3 modellen te vinden.
Schema is dus een opzet en kan veranderd worden.
[ Afbeelding ]
Wil je nog dat ik wat navraag doe?